Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 czerwca 2004, 10:07

Ściągnij za darmo pełny soundtrack do The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay

Chociaż PeCetowcy prawdopodobnie nie doczekają się The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay w wersji na swoje komputery, to jednak mogą nacieszyć ucho ścieżką dźwiękową z tej gry, którą na swojej oficjalnej stronie udostępnił koncern Vivendi Universal Games.

Chociaż PeCetowcy prawdopodobnie nie doczekają się The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay w wersji na swoje komputery, to jednak mogą nacieszyć ucho ścieżką dźwiękową z tej gry, którą na swojej oficjalnej stronie udostępnił koncern Vivendi Universal Games.

Oprócz wszystkich utworów przygotowanych specjalnie dla potrzeb gry, pakiet zawiera również cztery mix-y, które stanowią połączenie różnych motywów ze standartowych kawałków. Autorem ścieżki dźwiękowej jest szwedzki kompozytor Gustaf Grefberg (na zdjęciu poniżej), wspierany dodatkowo przez innego artystę, Johana Althoffa.

 

Ściągnij za darmo pełny soundtrack do The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay - ilustracja #1

 

Gra The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay, inspirowana filmami Pitch Black oraz The Chronicles of Riddick opowie zupełnie nową historię, stanowiącą prequel wydarzeń z dużego ekranu. Głównym zadaniem enigmatycznego anty-bohatera będzie wydostać się z silnie strzeżonego kompleksu więziennego, znanego jako Butcher Bay. Autorzy obiecują dużą ilość akcji, w której znacząca będzie zdolność Riddicka do widzenia w ciemnościach. Gracz musi ukrywać się w mrocznych zaułkach i wykorzystywać element zaskoczenia, a gdy nie będzie to możliwe przejść do frontalnego ataku. Rozgrywka przedstawiona jest z perspektywy pierwszej osoby, z kamerą podążającą za plecami bohatera od czasu do czasu. Gra dostępna jest tylko dla posiadaczy konsoli Xbox.

Utrzymany w mrocznych klimatach i trwający przeszło czterdzieści pięć minut soundtrack, można pobrać bezpośrednio z tego miejsca.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej