Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 grudnia 2007, 09:43

Sacred 2: Fallen Angel zalicza opóźnienie

Druga odsłona cyklu Sacred nie trafi na rynek w pierwszym kwartale przyszłego roku, jak wcześniej zapowiadano. Z opublikowanej przedwczoraj informacji wynika, że gra zaliczyła spore opóźnienie i w sklepach zobaczymy ją najwcześniej za dziewięć miesięcy.

Druga odsłona cyklu Sacred nie trafi na rynek w pierwszym kwartale przyszłego roku, jak wcześniej zapowiadano. Z opublikowanej przedwczoraj informacji wynika, że gra zaliczyła spore opóźnienie i w sklepach zobaczymy ją najwcześniej za dziewięć miesięcy.

Sacred 2: Fallen Angel zalicza opóźnienie - ilustracja #1

Smutną wiadomość ogłoszono na łamach oficjalnej strony gry w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia. Firma Ascaron Entertainment dała w niej do zrozumienia, że potrzebuje więcej czasu na przygotowanie programu, dlatego też zdecydowano się opóźnić jego premierę: Przedłużenie prac było konieczne, abyśmy osiągnęli pewność, że zrealizujemy wszystkie plany i stworzymy wersje na PC i Xbox 360, charakteryzujące się najlepszą jakością i stabilnością. Tak skomplikowana gra, jaką jest Sacred 2 – Fallen Angel, z wieloma technicznymi innowacjami, wymaga długich testów i zbalansowania we wszystkich obszarach. Podczas prac nad niektórymi elementami, w trakcie implementacji nowych technologii często zapuszczaliśmy się w rejony niezbadane. Było to konieczne, aby gra Sacred 2 – Fallen Angel wyglądała tak, jak to sobie zaplanowaliśmy. To w nieunikniony sposób prowadziło do sytuacji, w których zadowalająca realizacja wizji zajmowała nieco więcej czasu, niż to wcześniej zakładaliśmy.

Przed premierą produkt będzie można sprawdzić za pośrednictwem wersji demonstracyjnej – planowane są również jego beta-testy. Autorzy utrzymują, że Sacred 2: Fallen Angel trafi do sklepów we wrześniu przyszłego roku. Nie pozostaje nam zatem nic innego, jak zacisnąć kciuki i liczyć na to, że twórcom uda się dotrzymać danego słowa.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej