Rywala PoE 2 trawił poważny błąd, który zapewniał niewyobrażalne korzyści. Został usunięty, bo dla twórców Last Epoch integralność gospodarki jest kluczowa
Twórcy Last Epocha wyeliminowali poważny błąd, który pozwalał na tworzenie potężnych przedmiotów. Ekonomia gry nie została zaburzona, a gracze otrzymają karę.

Dziś wieczorem minie równy tydzień od startu drugiego sezonu Last Epoch. Przyciągnął on do monitorów sporą liczbę graczy, a i ostatnie recenzje na Steamie wskazują, że nowa zawartość przypadła im do gustu – 88% z nich jest pozytywnych. Studio Eleventh Hour Games stale ulepsza swoją produkcję, wydając łatkę za łatką, a jedna z nich (hotfix 1.2.0.4) usunęła poważny błąd.
Szkodliwy błąd zażegnany
Deweloperzy odkryli problem związany z nowym drzewkiem Weaver Tree, a konkretniej z węzłami typu Imprint. Umieszcza się w nich wybrane przedmioty, aby zwiększyć szansę na zdobycie podobnych łupów. Okazało się, że użycie runy dominacji na zdobytym w ten sposób wyposażeniu zapewniało znacznie większy legendarny potencjał, niż zamierzono.
Na szczęście, jak przekazali twórcy, błąd ten był dość trudny do wykorzystania w celu zdobycia dużej liczby potężnych i drogich przedmiotów. Trzeba było mieć nie tylko sporo rzadkiego materiału, ale też wiele szczęścia.
W związku z tym ekonomia gry nie została zaburzona, a zdobyte w ten sposób unikatowe przedmioty namierzono i zablokowano opcję handlowania nimi. Co więcej, twórcy pracują nad namierzeniem i usunięciem kont graczy, którzy świadomie dopuszczali się nadużyć.
Dziękujemy wielu członkom społeczności, którzy szybko zgłosili problem. Zapewnienie integralności gospodarki w grze jest najwyższym priorytetem dla Last Epoch.
Aktualizacja 1.2.1
Warto również wspomnieć, że deweloperzy wypuścili dzisiaj pierwszą nieco większą aktualizację drugiego sezonu, oznaczoną numerem 1.2.1 (zdążyli już nawet wydać szybkiego hotfixa 1.2.1.1). Poza usunięciem masy błędów, zadbano też o sporą liczbę ulepszeń.
- Ograniczono efekty tzw. „ragdolli”, co powinno zapewnić lepszą płynność.
- Dodano nowy warunek do filtru przedmiotów, pozwalający ukryć konkretne unikatowe przedmioty.
- Usunięto opóźnienie pomiędzy rozpoczęciem animacji ruchu, a faktycznym ruchem postaci w grze online.
- Zaktualizowano kilka efektów dźwiękowych i wizualnych.
- Zmniejszono liczbę przeciwników o nazwie Rune Warden, którzy w endgamie pojawiali się zbyt często.
- Exiled Mages mają nieco mniej zdrowia na niższych poziomach i bazowe 15% szans na upuszczenie 2 przedmiotów eksperymentalnych zamiast 1.
Wszystkich zmian jest oczywiście znacznie więcej, a z pełną listą możecie się zapoznać na stronie Last Epocha.