Ruszyły zamknięte beta-testy Wild West Online. Znamy wymagania sprzętowe
Wczoraj rozpoczęły się zamknięte beta-testy (lub, jak określają to twórcy, kilkutygodniowa faza wczesnego dostępu) gry Wild West Online. Aby uzyskać do nich dostęp, należy kupić produkcję studia 612 Games w przedsprzedaży.
Wczoraj ruszyły długie, zamknięte beta-testy (choć twórcy nazywają tę fazę wczesnym dostępem) gry Wild West Online, MMO osadzonego w realiach Dzikiego Zachodu. W założeniach mają one potrwać kilka tygodni, bowiem deweloperzy ze studia 612 Games utrzymują, że pełna wersja zadebiutuje jeszcze w tym roku. Aby móc wypróbować produkcję przed premierą, trzeba kupić ją w przedsprzedaży w jednej z trzech edycji: miastowego (29,99 euro, około 127 złotych), pioniera (49,99 euro, około 212 złotych) lub kolekcjonera (79,99 euro, około 340 złotych). Każda z nich daje możliwość udziału w beta-testach oraz, naturalnie, klucz do gry na platformie Steam na premierę, ale najtańsza nie oferuje dodatkowej zawartości podczas samej rozgrywki, jak np. aktów własności ziemi, ubrań czy ekskluzywnych odznak. Ponadto osoby, które kupią edycję kolekcjonera, będą mogły zagrać w pełną wersję Wild West Online tydzień wcześniej.
Minimalne wymagania sprzętowe Wild West Online:
- Procesor: Intel Core i-5 2400 / AMD FX-6100 lub lepszy
- Pamięć RAM: 6 GB
- Karta grafiki: NVIDIA GTX 460 / AMD Radeon HD 7770 z 2 GB VRAM lub lepsza
- Dysk twardy: 12 GB wolnego miejsca
- System operacyjny: Windows 7/8.1/10 (wersje 64-bitowe)
Jeszcze przed premierą finalnej wersji gry wokół Wild West Online zaroiło się od kontrowersji. Tytuł początkowo miał trafić na Kickstartera, jednak po uzyskaniu rozgłosu znalazł tajemniczego inwestora. Wielu graczy sądziło, że był nim Siergiey Titov, deweloper znany z wydanego w atmosferze skandalu Infestation: Survivor Stories. 612 Games zaprzeczyło tym doniesieniom, ale pośpiech z premierą gry, wykorzystany silnik oraz próba zyskania rozgłosu na bazie popularniejszej gry (Red Dead Redemption) wskazuje, że coś może być na rzeczy.
Osoby, które zdecydują się wypróbować Wild West Online przed premierą, otrzymają dostęp do rozległej mapy, na której można wykonać sto różnych zadań, napotkać kilkudziesięciu NPC, zdobyć 20 różnych broni, pobawić się w personalizację naszego bohatera oraz jego konia, a także przetestować system rozwoju postaci. Ponadto przeprowadzone zostaną także dwa publiczne wydarzenia, Artifact Hunt oraz Golden Road. Gra będzie intensywnie rozwijana aż do momentu premiery – do której zostało przecież niewiele czasu. Czy deweloperom uda się dokończyć pracę jeszcze przed końcem tego roku? Doświadczenia z podobnymi tytułami nakazują traktować takie zapowiedzi z dużą dozą sceptycyzmu, ale 612 Games utrzymuje, że wierzy w swoje umiejętności. Zobaczymy, czy uda im się dotrzymać terminu, nie poświęcając przy tym jakości finalnego produktu.