Ruiner – cyberpunkowa strzelanka rodem z Polski na efektownym zwiastunie
Polskie studio Reikon Games oficjalnie zapowiedziało swój debiutancki projekt – jest nim Ruiner, czyli osadzona w cyberpunkowych realiach izometryczna strzelanka z sugestywnym klimatem i bardzo ładną grafiką (generowaną przez Unreal Engine 4). Gra jest tworzona z myślą o PC przy współudziale firmy Devolver Digital.
- Producent: Reikon Games (niezależne polskie studio)
- Wydawca: Devolver Digital
- Gatunek: strzelanka w rzucie izometrycznym
- Cechy szczególne: sugestywny klimat cyberpunkowego świata, bardzo ładna grafika z silnika Unreal 4, nacisk na dojrzałą warstwę fabularną
- Platformy sprzętowe: PC (Windows, Mac, Linux)
- Termin premiery: 2016
Na horyzoncie pojawił się kolejny obiecujący projekt rodem z Polski. Mowa o grze Ruiner – izometrycznej strzelance osadzonej w cyberpunkowym świecie przyszłości, łączącym posępny klimat z wyrazistą kolorystyką i szczegółową grafiką (zasługa Unreal Engine 4), która delikatnym użyciem cel-shadingu odrobinę przywodzi na myśl komiksy. Jest to debiutanckie dzieło niezależnego warszawskiego studia Reikon Games, którego członkowie pracowali wcześniej m.in. przy Dying Light i serii Wiedźmin. Tytuł powstaje z myślą o komputerach osobistych (Windows, Mac, Linux) i ma zostać wydany przed końcem 2016 roku (z pomocą firmy Devolver Digital). Poniżej możecie zobaczyć pierwszy zwiastun Ruinera, zawierający fragmenty rozgrywki:
Akcja zostanie osadzona w fikcyjnym mieście Rengkok w roku 2091 – w rzeczywistości, w której górne warstwy społeczeństwa wiodą szczęśliwe życie, tkwiąc w wirtualnej rzeczywistości kreowanej kosztem cierpienia słabych i biednych. Gracze wcielą się w jednego z tych ostatnich, podłączonego do maszyn VR psychopatę, który wypowiada wojnę korporacji odpowiedzialnej za taki obraz świata, by ocalić swojego brata.
Rzecz jasna, rozgrywka będzie polegała w dużej mierze na toczeniu walk, przy użyciu zarówno zróżnicowanej broni palnej, jak i białej. Oprócz tego będziemy mieli do dyspozycji garść specjalnych gadżetów i umiejętności, jak na przykład szybki ślizg (dash) czy tarcza energetyczna. Ogólnie rzecz biorąc, zabawa ma być dynamiczna, krwawa i wymagająca.
Więcej informacji o Ruinerze (i być może materiałów wideo) powinniśmy otrzymać w trakcie odbywającej się w najbliższy weekend imprezy PAX East, podczas której studio Reikon Games będzie prezentować swoje dzieło.