autor: Marcin Skierski
Rozwój postaci w Call of Duty: Modern Warfare 3 tylko na oficjalnych serwerach publicznych
Posiadacze pecetowej wersji gry Call of Duty: Modern Warfare 3 będą mogli rozgrywać sieciowe potyczki na prywatnych serwerach dedykowanych, ale będą to jedynie nierankingowe mecze. Oznacza to, że nie rozwiniemy w tym przypadku postaci oraz nie odblokujemy nowych broni i perków.
Studio Infinity Ward potwierdziło, że sieciowe rozgrywki na serwerach dedykowanych, zakładanych prywatnie przez graczy, w pecetowej wersji gry Call of Duty: Modern Warfare 3 nie będą rankingowe.
Stosowna informacja pojawiła się na oficjalnym forum serii, a następnie została potwierdzona przez Roberta Bowlinga (kreatywnego stratega w Infinity Ward) za pośrednictwem Twittera. Oznacza to, że osoby chcące rozwijać swój poziom i odblokowywać kolejne bonusy będą musiały wziąć udział w oficjalnych meczach hostowanych przez dewelopera. Uczestnictwo w założonej przez gracza rozgrywce nie wpłynie w żaden sposób na poziom postaci.
Niedawna informacja o wsparciu dla serwerów dedykowanych w nowej odsłonie popularnego cyklu ucieszyła wielu pecetowych graczy. Pozwalają one założyć własną grę, ustalić wiele opcji i samodzielnie rozpocząć rozgrywkę. To zupełne przeciwieństwo matchmakingu, czyli typowo konsolowego rozwiązania wyszukiwania i łączenia przeciwników.
Call of Duty: Modern Warfare 3 zadebiutuje 8 listopada na PlayStation 3, Xboksie 360, pecetach, Wii oraz DS-ie. Wydaniem gry w naszym kraju zajmie się firma Licomp Empik Multimedia, która dostarczy pierwsze trzy wymienione edycje w polskiej kinowej wersji językowej (napisy).
- Zapowiedź – pierwszy test trybu multiplayer
- Zapowiedź – nowości z Call of Duty XP: Kill Confirmation, killstreaki, Elite
- Zapowiedź – tryb kooperacji w Modern Warfare 3
- Zapowiedź – pierwsze spojrzenie