autor: Dorota Drużko
Rozszerzona edycja Wiedźmina ukaże się na przełomie sierpnia i września
Znamy już przybliżoną datę premiery rozszerzonej edycji Wiedźmina – przełom sierpnia i września. Została ona oficjalnie potwierdzona przez Macieja Schmacińskiego - product managera w wywiadzie dla serwisu Grrr.pl. Poza tym pojawiła się w nim również informacja, iż prowadzone są prace nad konwersją gry na konsole. Oczywiście wiadomość ta wywołała pewne zamieszanie.
Znamy już przybliżoną datę premiery rozszerzonej edycji Wiedźmina – przełom sierpnia i września. Została ona oficjalnie potwierdzona przez Macieja Schmacińskiego - product managera w wywiadzie dla serwisu Grrr.pl. Poza tym pojawiła się w nim również informacja, iż prowadzone są prace nad konwersją gry na konsole. Oczywiście wiadomość ta wywołała pewne zamieszanie, również w zagranicznych serwisach. Przedwczoraj jednak menadżer marketingu - Krzysztof Szarski rozwiał wszelkie wątpliwości. Otóż CD Projekt jak najbardziej chciałby umożliwić wcielenie się w Geralta z Rivii nie tylko posiadaczom PC, jednak póki co trwa dopiero badanie rynku, a stąd do rozpoczęcia prac daleka droga. Twórcy, Red Studio chcieliby, aby ewentualna konsolowa wersja trzymała tak samo wysoki poziom jak komputerowy odpowiednik, przy tym musiałaby zostać wydana w dość bliskim czasie, co przy ograniczonych funduszach może okazać się barierą nie do przeskoczenia.
Wspomnijmy jeszcze kilka słów o samej wersji rozszerzonej. Otóż będzie składać się ona z pięciu płyt, na których oprócz kompletnie spatchowanej i usprawnionej gry, wzbogaconej przy okazji o nowe postaci i przygody, znajdzie się szereg bonusowych materiałów. Należeć będzie do nich moduł D'jinii - narzędzie, na którym Wiedźmin był tworzony, film "Making of", sountrack z gry, a także płyta Wiedźmin Inspired będąca kompilacją utworów różnych wykonawców (m.in Vader czy Habakuk) nawiązujących do tejże produkcji. Poza tym w pudełku znajdzie się też mapa świata, opowiadania Andrzeja Sapkowskiego oraz 160-stronicowy poradnik do gry.