Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 października 2018, 10:49

autor: Adrian Werner

RimWorld - poznaliśmy datę premiery pełnej wersji

Zespół Ludeon Studios ogłosił, że w tym miesiącu zadebiutuje pełna wersja strategii RimWorld, kończąc tym samym wieloletni okres wczesnego dostępu.

Pełna wersja zadebiutuje w tym miesiącu. - RimWorld - poznaliśmy datę premiery pełnej wersji - wiadomość - 2018-10-07
Pełna wersja zadebiutuje w tym miesiącu.
RIMWORLD W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Ludeon Studios
  2. Wydawca: Ludeon Studios
  3. Gatunek: strategia
  4. Platforma: PC
  5. Data premiery: 17 października 2018 r.

Poznaliśmy wreszcie datę premiery pełnego wydania RimWorld, czyli strategii autorstwa studia Ludeon traktującej o zarządzaniu pozaziemską kolonią. Autorzy ogłosili na oficjalnej stronie, że wersja 1.0 ukaże się 17 października. Gra dostępna jest wyłącznie na PC i oferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.

Wersja 1.0 RimWorld pod względem zawartości będzie praktycznie identyczna z Betą 19. Autorzy skoncentrowali się na usunięciu znalezionych błędów. Premiera nie będzie oznaczała końca rozwoju gry, ale na razie twórcy są w stanie obiecać jedynie kolejne patche z poprawkami błędów i ulepszeniami dla moderów. Deweloperzy mają kilka pomysłów odnośnie przyszłości produkcji, ale żadne decyzje nie zostały jeszcze podjęte.

Produkcja RimWorld trwała wiele lat. Pierwsza alfa została udostępniona w listopadzie 2013 roku, a w lipcu 2016 r. gra zadebiutowała w Steam Early Access.

Projekt okazał się dużym sukcesem. W lutym tego roku twórcy pochwalili się, że sprzedaż przekroczyła milion egzemplarzy. Produkcja nadal cieszy się także dużą popularnością. Według serwisu Steam Charts wczoraj w najgorętszym momencie dnia w grę bawiło się 13,5 tysiąca osób jednocześnie. Rekord w przypadku tej produkcji wynosi ponad 15 tysięcy i został osiągnięty w zeszłym miesiącu.

Wszystko to pokazuje, że pomimo pięciu lat, jakie minęły od debiutu wersji alfa, RimWorld przeżywa obecnie swój najlepszy okres, a dobra passa gry zapewne zostanie wydłużona przez premierę wersji 1.0.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Graliśmy w RimWorlda – hardkorowy miks Fireflya i Dwarf Fortress

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej