Resident Evil 6 - porównanie grafiki PC/X360/PS3
Zapraszamy do obejrzenia porównania graficznego gry Resident Evil 6. Materiały pochodzą z wersji PC z maksymalnymi ustawieniami wizualnymi oraz edycji konsolowych Xbox 360 i PlayStation 3. Test został wykonany na sprzęcie firmy AMD.
W ubiegłym tygodniu miała miejsce premiera wersji pecetowej gry Resident Evil 6, w związku z czym przygotowaliśmy krótki filmik porównujący jej grafikę z dostępnymi od kilku miesięcy edycjami konsolowymi. Zapraszamy do oglądania i komentowania.
Nakręcony materiał pochodzi z samego początku gry, gdzie nie da się ukryć, że jest dosyć ciemno. Niemniej jednak pewne różnice da się wyłapać, jak choćby nieco wyższą rozdzielczość pecetowych tekstur. Poza tym gry pod względem wizualnym są bardzo zbliżone do siebie i jeżeli zdecydujecie się zagrać w ostatniego Residenta, to wybór platformy pozostaje w zasadzie bez znaczenia.
Konfiguracja komputera testowego
Procesor | AMD FX-8350 |
Płyta główna | AM3+ z chipsetem AMD 990FX |
Karta graficzna | AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5 |
Pamięć RAM | 4GB |