autor: Krzysztof Bartnik
Reorganizacja w Blizzard Entertainment
Głównie w celu zwiększenia efektywności w pracach nad nowymi produkcjami elektroniczno-rozrywkowymi na komputery klasy PC (przynajmniej oficjalnie, gdyż osobiście widzę to w kategoriach "cięcia kosztów utrzymania"), szefowie firmy Blizzard Entertainment postanowili zamknąć filię w mieście Redwood.
Głównie w celu zwiększenia efektywności w pracach nad nowymi produkcjami elektroniczno-rozrywkowymi na komputery klasy PC (przynajmniej oficjalnie, gdyż osobiście widzę to w kategoriach „cięcia kosztów utrzymania”), szefowie firmy Blizzard Entertainment postanowili zamknąć filię w mieście Redwood.
Wszystkim osobom pracującym dotychczas w tamtym miejscu zaoferowano możliwość przeniesienia się do głównej siedziby Blizzarda, znajdującej się w Irvine (Kalifornia), gdzie mieliby kontynuować developing bliżej niezapowiedzianego jeszcze tytułu na PC.
Przedstawiciele firmy zapewnili, że powyższa reorganizacja nie będzie miała żadnego wpływu na ewentualne opóźnienia premier rozmaitych projektów znajdujących się aktualnie w przygotowaniu. Póki co, mowa tutaj wyłącznie o konsolowej grze akcji/TPP, pt. StarCraft: Ghost (debiut zaplanowany na pierwszy kwartał 2006 roku), gdyż informacji dotyczących innych produkcjach zwyczajnie brak.