Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 sierpnia 2001, 07:15

„Remote Assault” i „Divided Ground: Middle East Conflict 1948-1973” w zachodnich sklepach

W dniu dzisiejszym dwie konkurencyjne firmy specjalizujące się w promowaniu gier strategicznych Shrapnel Games oraz TalonSoft ogłosiły, iż ich najnowsze tytuły „Remote Assault” i „Divided Ground: Middle East Conflict 1948-1973” trafiły do sprzedaży detalicznej.

W dniu dzisiejszym dwie konkurencyjne firmy specjalizujące się w promowaniu gier strategicznych Shrapnel Games oraz TalonSoft ogłosiły, iż ich najnowsze tytuły „Remote Assault” i „Divided Ground: Middle East Conflict 1948-1973” trafiły do sprzedaży detalicznej.

Divided Ground: Middle East Conflict 1948-1973 to kolejna część słynnej strategicznej serii „Campaign Series” firmy Talonsoft. Kontynuuje jej dobre tradycje przenosząc nas w realia wielkich historycznych konfliktów zbrojnych, które odbyły się na bliskim wschodzie w latach 1948-1973. Mamy tu możliwość uczestniczenia w szeregu słynnych wojen i bitew, między innymi: Wojna Sześciodniowa, Wojna Yom Kippur oraz Wojna o Niepodległość, a każda ze stron konfliktu, którą możemy kontrolować stawia przed nami inne wyzwania, ponieważ charakteryzuje się odmienną taktyką walki, wyposażeniem i technologią.

Remote Assault to w pełni trójwymiarowa strategia czasu rzeczywistego, w której obejmujemy dowództwo nad różnorodnymi typami futurystycznych jednostek militarnych i musimy poprowadzić je do szeregu zwycięstw. Gra posiada spójną i wciągającą kampanią oraz odznacza się realistycznym odwzorowaniem pola walki.

Zapraszam do odwiedzenia oficjalnych stron „Divided Ground: Middle East Conflict 1948-1973” i „Remote Assault”.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej