autor: Szymon Liebert
Remember Me – porównanie ustawień graficznych na PC vs PS3 vs X360
W krótkim materiale wideo prezentujemy grę Remember Me w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych na PC. Zestawiamy też edycję pecetową z wydaniami na Xboksa 360 i PlayStation 3.
Wydana niedawno gra Remember Me cieszy oko ciekawym kierunkiem artystycznym – możemy zwiedzić w niej między innymi futurystyczną wersję Paryża. Postanowiliśmy sprawdzić jak produkcja studia Dontnod prezentuje się na poszczególnych platformach sprzętowych. W poniższym porównaniu zestawiamy także sceny z edycji pecetowej w minimalnych oraz maksymalnych ustawieniach graficznych. Różnice nie są duże, bo autorzy nie zadbali o zbyt wiele opcji.
W pecetowej wersji Remember Me można wpłynąć tylko na takie elementy jak rozdzielczość, antyaliasing, jakość grafiki i cieni oraz funkcję supersampling. Wiąże się to z tym, że działa ona w DirectX 9, więc nie oferuje żadnych specjalnych dodatków względem konsol Xbox 360 lub PlayStation 3. Istotne jest to, że w grze cały czas występuje ziarnisty filtr graficzny, który może zakłócać płynność animacji – usunięcie go jest możliwe, ale wymaga użycia zewnętrznych plików.
Procesor | AMD FX-8350 |
Płyta główna | AM3+ z chipsetem AMD 990FX |
Karta graficzna | AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5 |
Pamięć RAM | 4GB |