autor: Fajek
Recenzja: War Commander
War Commander to strategia czasu rzeczywistego przenosząca nas w czasy II Wojny Światowej, do 6 czerwca 1944 roku (D-Day), gdzie obejmujemy dowództwo nad odziałem piechoty wchodzącym w skład wielkiej alianckiej armii lądującej na plażach Normandii.
War Commander to strategia czasu rzeczywistego przenosząca nas w czasy II Wojny Światowej, do 6 czerwca 1944 roku (D-Day), gdzie obejmujemy dowództwo nad odziałem piechoty wchodzącym w skład wielkiej alianckiej armii lądującej na plażach Normandii.
„Ponad rok temu recenzowałem grę pt. „Real War”. Jej wspomnienie nasunęło mi się samo, gdy zabrałem się za rozpracowywanie „War Commandera”. Ta sama atmosfera walki bliskiej rzeczywistości, podobnież odstraszająca grafika, do której trzeba się przyzwyczaić, zbliżone ideowo rozwiązania interfejsu ułatwiające zapanowanie nad swoimi podkomendnymi, ukazanie się gry poprzedzone szumnymi zapowiedziami o jej wyjątkowości... A w efekcie kolejna, nieznacznie różniąca się od konkurencji strategia czasu rzeczywistego, tym tylko od niej lepsza, że trącąca smrodem potu i żelazistym aromatem krwi, posiadająca prawdziwie wojenny klimat. Klimat biorący się w znacznej części z toporności jej wykonania.” - Shuck