autor: Fajek
Recenzja Disciples: Sacred Lands
Disciples: Sacred Lands jest grą osadzoną w świecie fantasty sposobem rozgrywki bardzo zbliżoną do serii Heroes of Might & Magic. Jej fabułą jest odwieczny konflikt pomiędzy czterema rasami zamieszkującymi stare Imperium. Od nas zależy, czy opowiemy się np. po stronie górskich klanów czy też wspomożemy hordy nieumarłych.
Disciples: Sacred Lands jest grą osadzoną w świecie fantasty sposobem rozgrywki bardzo zbliżoną do serii Heroes of Might & Magic. Jej fabułą jest odwieczny konflikt pomiędzy czterema rasami zamieszkującymi stare Imperium. Od nas zależy, czy opowiemy się np. po stronie górskich klanów czy też wspomożemy hordy nieumarłych.
„Nie wiem, czy zauważyliście, ale jeżeli tylko w jakiejś z Zapomnianych Krain, czy innym z fantastycznych światów pojawiają się moce zła, to od razu mamy o tym grę komputerową. Być może producenci mają jakąś niepisaną umowę z tymi siłami i, jak wszyscy dobrzy kapitaliści, chcą na wojnie trochę zarobić. A ponieważ legiony ciemności są niestrudzone w uprzykrzaniu życia spokojnym obywatelom, wiec i gier na ten temat mamy prawdziwe multum. „Disciples” firmy Strategy First także podejmuje ten temat.” – Gorim
Recenzja Disciples: Sacred Lands