Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 listopada 2008, 14:47

autor: Piotr Doroń

Rare usunie tekstowy problem nowego Banjo-Kazooie

Problemy z wyświetlaniem tekstu, które wykryto przy okazji publikacji oficjalnej wersji demonstracyjnej Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts, zostaną jednak usunięte. Stanie się to wbrew wcześniejszym oświadczeniom studia Rare, które jeszcze przed kilkoma dniami twierdziło, że byłaby to zbyt kosztowna operacja.

Problemy z wyświetlaniem tekstu, które wykryto przy okazji publikacji oficjalnej wersji demonstracyjnej Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts, zostaną jednak usunięte. Stanie się to wbrew wcześniejszym oświadczeniom studia Rare, które jeszcze przed kilkoma dniami twierdziło, że byłaby to zbyt kosztowna operacja.

Rare usunie tekstowy problem nowego Banjo-Kazooie - ilustracja #1

Kłopoty związane są z rozmiarem czcionki, co czyni ją praktycznie rzecz biorąc nieczytelną na standardowych telewizorach. Co ciekawe, pojawiły się głosy, że problemy występują także w przypadku niektórych telewizorów HD Ready i Full HD. Jest to zatem najwidoczniej błąd o poważniejszym charakterze. Na szczęście zostanie usunięty, choć było blisko, by Rare pozostawiło ludzi na tzw. lodzie.

Z racji tego, że Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts powędrowało już do tłoczni, a oficjalny światowy debiut odbędzie się już 11 listopada (w Europie, w tym i Polsce dzięki firmie Microsoft Polska, premiera odbędzie się 14 listopada) poprawka zostanie wydana w formie aktualizacji pobieranej za pośrednictwem Xbox Live. Do publikacji łatki powinno dojść w przeciągu najbliższych 30 dni.

Szczegółowych informacji na temat nowego Banjo-Kazooie dostarczy Wam Encyklopedia Gier. Waszej uwadze polecamy również beta-test produkcji, napisany przez Von Zay’a. Dzięki zgromadzonym tam informacjom będziecie mogli wyrobić sobie zdanie na temat nowych przygód sympatyczne Banjo. A nie jest to łatwe zadanie – cykl przeszedł tak wielką rewolucję, że sama znajomość poprzednich odsłon jest zdecydowanie niewystarczająca. Z platformówki przerodził się w coś, co należy określić klonem LittleBigPlanet. Wszystko to dzięki rozbudowanemu edytorowi, przy pomocy którego stworzymy nie tylko pojazdy dla Banjo, ale także lokacje, bądź też tory wyścigowe. Gra zapowiada się niezwykle interesująco.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej