Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Gala Networks Europe Press Release 3 czerwca 2013, 06:32

Rappelz - zmiany w systemie chowańców

Każdy spotkany potwór może stać się chowańcem: Najnowsze informacje o nadchodzącym dodatku Rappelz. 2 część Kroniki VIII Rappelz zapowiedziana na lipiec 2013.

Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.

Potwory nie będą już dłużej wrogami - przynajmniej, jeśli tak zdecyduje gracz. Już za kilka tygodni świat darmowej dark fantasy MMOPRG Rappelz może stanąć na głowie. Najnowszy dodatek do tej popularnej gry przyniesie zmiany, które zaskoczą niejednego fana! Rewolucyjne zmiany w systemie chowańców i oswajania bestii, które pojawią się w 2 części Kroniki VIII, sprawią, że gracze będą mogli obrócić dotychczasowych wrogów w oddanych sojuszników.

Rappelz - zmiany w systemie chowańców - ilustracja #1

Dzięki nowym Kartom Duszy Bestii, możliwe będzie przekształcenie napotkanych potworów w wierne chowańce: dzielnych obrońców, nieustraszonych wojowników, a nawet potężnych magów - wszystko zależeć będzie od decyzji gracza i odrobiny szczęścia. Rodzaj i typ potwora wpłynie na umiejętności, jakimi będzie dysponował oswojony chowaniec. Potwory w grze zostały podzielone według rodzaju między innymi na: bestie, humanoidy, hybrydy, smoki, nieumarłych, bezkształtne oraz duchy. Wszystkie one należeć będą do jednego z następujących typów: podstawowy, rzadki, specjalny lub unikalny.

Zestaw pasywnych i aktywnych umiejętności chowańca zależeć będzie od jego klasy - jednej z pięciu dostępnych, oraz rodzaju - aż 19 różnych! Po jednej specyficznej umiejętności aktywnej i pasywnej będzie dodanych w zależności od klasy i rodzaju chowańca.

Warto zaznaczyć, że oswojone potwory zachowają swój unikalny wygląd. Zmiany w mechanice gry i systemie bestii nie wpłyną na wygląd ani właściwości oswojonych już chowańców. Nowy system zostanie wprowadzony równolegle z istniejącym obecnie w Rappelz, wzbogacając możliwości gry.

2 część Kroniki VIII Rappelz przyniesie również inne nowości. W grze pojawią się cztery nowe lochy - instancje, które przygotowane zostały z myślą o graczach na najwyższych poziomach, posiadających profesje mistrzowskie. Nieustraszeni bohaterowie po raz kolejny będą mieli za zadanie ocalić świat przed Wiedźmą, którą w podziemiach lochów Fanatyczni Wyznawcy spróbują przywrócić do życia. Tylko najdzielniejsi i najsilniejsi wojownicy przedrą się przez podziemia, których poza Fanatykami strzegą również potwory o niespotykanej dotąd sile.

Z myślą o graczach na niższych poziomach i tych, którzy dopiero planują rozpocząć przygodę z Rappelz, zbalansowano istniejące lochy, które staną się teraz bardziej dostępne i będą oferować bardziej atrakcyjne nagrody.

Rappelz jest bezpłatną, globalną grą MMORPG, w której ponad 6 milionów użytkowników mierzy się i walczy w mrocznym, niebezpiecznym świecie Dark Fantasy. Rappelz oferuje możliwość zaawansowanego kształtowania bohaterów, oswajania i trenowania chowańców, a także pozwala na taktyczne rozgrywki PvP (Gracz vs Gracz) i PvE (Gracz vs Potwory). Gra dostępna jest w Europie na portalu gPotato.eu w wersji polskiej, niemieckiej, francuskiej, włoskiej i tureckiej oraz na portalu gPotato.com w wersji angielskiej. Szczegółowe informacje na temat Rappelz dostępne są na oficjalnych stronach: http://rappelz.gpotato.com i http://rappelz.gpotato.eu.