RAGE 2 bez trybu multiplayer; gra może zaoferować wsparcie dla modów
Firmy id Software i Avalanche Studios potwierdziły, że będący owocem ich współpracy RAGE 2 nie doczeka się trybu multiplayer. Pecetowa wersja gry może jednak otrzymać wsparcie dla modów, aczkolwiek dopiero po majowej premierze.
Zaledwie kilka godzin temu prezentowaliśmy Wam najnowszy zwiastun gry RAGE 2, a już mamy dla Was kolejną porcję konkretów. Redakcja Game Informera odwiedziła bowiem deweloperów z firm id Software oraz Avalanche Studios i w ten sposób poznała ciekawe informacje na temat tej produkcji. Zacznijmy od tego, że tytuł, który 14 maja 2019 roku trafi na komputery osobiste, PlayStation 4 oraz Xboksa One, nie otrzyma trybu multiplayer – autorzy wolą bowiem maksymalnie dopieścić rozgrywkę w kampanii fabularnej. Na szczęście mamy również dobre wieści, gdyż pomimo tego, że w dniu premiery pecetowa wersja gry RAGE 2 nie będzie wspierać modów, w przyszłości może zaoferować taką funkcję.
Poza tym pod tym adresem zebrano rozmaite ciekawostki na temat RAGE 2. Redaktorzy magazynu wspominają między innymi o tym, że opowiedziana w grze historia doczeka się lepszego zakończenia niż niesławny finał „jedynki”, a do jej zrozumienia nie będzie wymagana znajomość pierwszej odsłony cyklu. Dodatkowo po ujrzeniu napisów końcowych będziemy mogli kontynuować wojaże w otwartym świecie.
Warto też wspomnieć, że jedną z zabawek, która wpadnie w nasze ręce w trakcie zabawy, będzie Gravity Gun. Broń działa jednak nieco inaczej niż jej kultowy odpowiednik z drugiego Half-Life’a. Przy jej pomocy oznaczymy dowolny cel i dosłownie przerzucimy go w inne miejsce na polu walki. Co ciekawe, im więcej znaczników w niego wpakujemy, tym bardziej brutalna będzie jego „teleportacja”.
- Oficjalna strona internetowa gry RAGE 2
- RAGE 2 – kompendium wiedzy
- Graliśmy w Rage 2 – Doom w postapokaliptycznej piaskownicy