PUBG spada, Star Wars Battlefront 2 idzie w górę. Top 10 UK (17 - 23 grudnia)
Pudełkowy PUBG leci na łeb na szyję, tracąc zainteresowanie klientów już w drugim tygodniu po premierze na rzecz Battlefronta II. Królem natomiast pozostaje Call of Duty: WWII. Zapraszamy do ostatniego przedświątecznego notowania brytyjskiej listy przebojów handlu detalicznego.
Call of Duty: WWII również w przedświątecznym tygodniu było najchętniej kupowaną grą na Wyspach Brytyjskich, zwiększając przy okazji zainteresowanie klientów o 43%. Warto w tym miejscu nadmienić, że cała branża zanotowała skok, osiągając o 29% lepszy wynik niż tydzień wcześniej. Z trzeciego miejsca został przegoniony PUBG (-55%), który spadł na pozycję ósmą. W zamian na najniższym stopniu podium stanęło Star Wars: Battlefront II (+26%). Znacząco wzrósł wynik sprzedażowy Assassin’s Creed Origins (+60%), a także nieco mnieszym stopniu Grand Theft Auto V. Zważywszy jednak na wiek tego tytułu i czas, przez jaki wciąż znajduje nowych klientów, Rockstar musi być bardzo zadowolony. W omawianym okresie nie pojawiła się żadna nowość, która zmieściłaby się w pierwszej czterdziestce bestsellerów.
1. | Call of Duty: WWII |
2. | FIFA 18 |
3. | Star Wars: Battlefront II |
4. | Assassin’s Creed Origins |
5. | Grand Theft Auto V |
6. | Crash Bandicoot N.Sane Trilogy |
7. | Super Mario Odyssey |
8. | Playerunknown’s Battlegrounds |
9. | The Sims 4 |
10. | WWE 2K18 |