Przyszłość należy do gier sieciowych
Firma DFC Intelligence zajmująca się przyszłością rozrywki interaktywnej przedstawiła raport, w którym szacuje, że do roku 2006 gry przeznaczone do rozgrywki tysięcy graczy w sieci Internet skupią wokół siebie aż 114 milionów ludzi, z czego 23 miliony będzie grało za pośrednictwem konsol nowej generacji.
Firma DFC Intelligence zajmująca się przyszłością rozrywki interaktywnej przedstawiła raport, w którym szacuje, że do roku 2006 gry przeznaczone do rozgrywki tysięcy graczy w sieci Internet skupią wokół siebie aż 114 milionów ludzi, z czego 23 miliony będzie grało za pośrednictwem konsol nowej generacji.
Według prognoz w przeciągu następnych czterech lat, ilość ludzi grających w gry z gatunku massive multiplayer online wzrośnie sześciokrotnie, a dochód z tego typu rozrywki wyniesie ponad 100 milionów dolarów. Przy czym firma zauważa, że już w chwili obecnej w produkcji znajduje się więcej gier sieciowych niż rynek może utrzymać.
Co to oznacza? Z pewnością to, że przyszłość należy do gier w których tysiące ludzi będzie mogło grać ze sobą, oraz to, że już za niedługo na rynku gier sieciowych rozpęta się prawdziwa wojna o klienta.
Szczegóły znajdziecie na stronie firmy DFC Intelligence.