Przyszła pora na zadośćuczynienie dla graczy po globalnej awarii PlayStation Network. Sony zaczęło rozdawać PS Plusa, lecz krytyka nie ustępuje
Subskrybenci PS Plusa zaczęli otrzymywać dodatkowe 5 dni na zabawę w ramach usługi. To rekompensata przyznana przez Sony za niedawną globalną awarię PSN.

Sony rozpoczęło przedłużanie subskrypcji PS Plus użytkownikom, którzy ucierpieli z powodu ogólnoświatowej awarii PlayStation Network, jaka miała miejsce w pierwszej połowie lutego 2025 roku. W ramach rekompensaty japoński gigant ma dodać wszystkim abonentom 5 dni subskrypcji.
Jeśli chcecie sprawdzić, czy objęło Was wspomniane odszkodowanie, musicie zalogować się na stronie PS Store i kliknąć w swój awatar. Następnie trzeba wybrać zakładkę „zarządzanie subskrypcjami”. Jeśli podany tam termin dostępności usługi jest dłuższy niż w momencie zakupu, to otrzymaliście dodatkowy czas grania.
Prawdopodobnie jeszcze nie wszystkim użytkownikom przypisano owe 5 dni PS Plusa, więc warto uzbroić się w cierpliwość i sprawdzać konto w kolejnych godzinach.
Sporo graczy wypowiadających się w sieci potwierdziło przedłużenie ważności subskrypcji o dodatkowe dni. Jednakże podobnie jak przy ogłoszeniu rekompensaty przez Sony, tak i teraz pojawiają się negatywne głosy na temat akcji, mającej wynagrodzić brak dostępu do PSN.
Prawdopodobnie powinno być 7 dni, w ten sposób miałbyś gwarancję otrzymania dodatkowego weekendu w PS Plus jako rekompensaty.
To żałosne ze strony Sony.
Przypomnijmy, że awaria trwała około 24 godzin. Przez ten czas zarówno subskrybenci PS Plusa, jak i gracze, którzy go nie opłacają, nie mieli dostępu do PS Store, gier i funkcji społecznościowych oraz zarządzania kontem.