autor: Radosław Grabowski
Przyczajony Tygrys i Ukryty Smok przenoszą się do świata cyfrowego
Spośród wielu kinowych produkcji 2000 roku z całą pewnością wyróżnił się obraz pt. Crouching Tiger, Hidden Dragon (Przyczajony Tygrys, Ukryty Smok), który podczas 73. ceremonii wręczenia Oscarów zdobył aż cztery Nagrody Amerykańskiej Akademii Filmowej. Dzięki zabiegom korporacji wydawniczej Ubi Soft Entertainment ów hit doczeka się adaptacji w wirtualnej rzeczywistości pod postacią gry konsolowej.
Spośród wielu kinowych produkcji 2000 roku z całą pewnością wyróżnił się obraz pt. Crouching Tiger, Hidden Dragon (Przyczajony Tygrys, Ukryty Smok), który podczas 73. ceremonii wręczenia Oscarów zdobył aż cztery Nagrody Amerykańskiej Akademii Filmowej. Dzięki zabiegom korporacji wydawniczej Ubi Soft Entertainment ów hit doczeka się adaptacji w wirtualnej rzeczywistości pod postacią gry konsolowej.
Rzeczona pozycja połączy elementy przygodowe z wartką akcją i spektakularnymi scenami walki, a jej developing powierzono japońskiej firmie Genki. Fabuła przeniesie nas do XIX-wiecznych Chin i umożliwi interaktywne śledzenie poczynań jednego z czterech bohaterów (Li Mu Bai, Jen Yu, Yu Shu Lien oraz Lo). Każdy z herosów dysponować ma pokaźnym garniturem ciosów – zarówno przy pomocy rąk i nóg, jak i rozmaitego uzbrojenia (głównie różnorakich mieczy). Do tego dojdzie jeszcze bogaty wachlarz specjalnych ruchów, często przeczących prawom fizyki (np. bieganie po ścianach i nadnaturalnie wysokie skoki). Całość uzupełnią szczegółowo dopracowane lokacje, dokładnie odpowiadające kinowym pierwowzorom.
Oficjalna rynkowa premiera omawianego produktu powinna nastąpić za około pięć miesięcy. Docelowymi platformami sprzętowymi są systemy Sony PlayStation 2 i Nintendo GameBoy Advance.
Więcej informacji: