Przez „browar” do kupna Xboxa...
Jedni nazwą to szaleństwem, inni desperacją, a jeszcze inni genialnym pomysłem – jakkolwiek by tego nie nazywać z pewnością jest to niespotykane przedsięwzięcie – o czym mowa? – o najnowszym sposobie promocji konsoli Xbox. Otóż Microsoft postanowił dotrzeć do dorosłej części graczy przez.....bary i piwo, reprezentowane w tym przypadku przez firmę Budweiser. Obie firmy zawarły umowę, na mocy której 300 Xboxów odwiedzi tysiące barów w Stanach Zjednoczonych celem zachęcenia ich klientów do zakupu tego cacuszka.
Jedni nazwą to szaleństwem, inni desperacją, a jeszcze inni genialnym pomysłem – jakkolwiek by tego nie nazywać z pewnością jest to niespotykane przedsięwzięcie – o czym mowa? – o najnowszym sposobie promocji konsoli Xbox. Otóż Microsoft postanowił dotrzeć do dorosłej części graczy przez.....bary i piwo, reprezentowane w tym przypadku przez firmę Budweiser. Obie firmy zawarły umowę, na mocy której 300 Xboxów odwiedzi tysiące barów w Stanach Zjednoczonych celem zachęcenia ich klientów do zakupu tego cacuszka.
Klienci barów będą mogli dowolnie zagrać na Xboxach i wygrać szereg różnych nagród pochodzących od obydwu inicjatorów tej promocji. Akcja ta będzie trwać do końca bieżącego roku. Szczegóły znajdziecie na serwisie news.com.
Przypominam, że firma Microsoft 15 listopada uruchomi - Xbox Live, największy system służący go grania przez Internet za pomocą konsoli.