autor: Radosław Grabowski
Przedpremierowe niespodzianki dla przyszłych nabywców konsoli Xbox 360
Jeszcze tylko trzynaście dni pozostało do rynkowego debiutu stacjonarnej konsoli nowej generacji o nazwie Xbox 360 w USA. Dokładnie 22 listopada amerykańskie sklepy rozpoczną sprzedaż „trzystasześćdziesiątki”, a tłum ludzi zapewne przypuści szturm na punkty handlowe. Wyjątkowo niecierpliwi klienci mogą już teraz udać się na zakupy, gdyż firma Microsoft zadbała o przedpremierowe niespodzianki.
Jeszcze tylko trzynaście dni pozostało do rynkowego debiutu stacjonarnej konsoli nowej generacji o nazwie Xbox 360 w USA. Dokładnie 22 listopada amerykańskie sklepy rozpoczną sprzedaż „trzystasześćdziesiątki”, a tłum ludzi zapewne przypuści szturm na punkty handlowe. Wyjątkowo niecierpliwi klienci mogą już teraz udać się na zakupy, gdyż firma Microsoft zadbała o przedpremierowe niespodzianki.
Mianowicie niektórzy sprzedawcy w Stanach Zjednoczonych dystrybuują już wybrane gry i akcesoria, przeznaczone dla omawianej platformy. Dodatkowo konsumenci mogą zapoznać się z X360, korzystając ze specjalnych stoisk. Każde z nich wyposażono w wysokiej jakości ekran oraz kontroler, dzięki czemu nie ma żadnego problemu z przetestowaniem chociażby Call of Duty 2, Peter Jackson’s King Kong i Kameo: Elements of Power. Ponadto w takich kioskach pokazywane są rozmaite nieinteraktywne demonstracje (m.in. walory usługi Xbox Live).