autor: Kamil Zwijacz
Project CARS ukończony i ukaże się 8 maja
Po kilku ostatnich przesunięciach premiery gry wyścigowej Project CARS w końcu możemy przekazać wesołą informację - prace nad produkcją zostały zakończone i ukaże się ona 8 maja. Jednocześnie dowiedzieliśmy się, że wersje konsolowe, podobnie jak większość tytułów na PC-tach, umożliwią dostosowanie niektórych opcji graficznych.
Zakończenie prac nad Project CARS
Wyczekiwana gra wyścigowa Project CARS od deweloperów ze Slightly Mad Studios była przekładana już kilka razy, na szczęście dziś możemy poinformować Was, że koniec z kolejnymi obsuwami, gdyż deweloping produkcji został zakończony. Andy Tudor, piastujący w studiu stanowisko dyrektora kreatywnego, poinformował w serwisie Twitter o wejściu gry w tzw. złotą fazę, co oznacza, że główne prace nad tytułem dobiegły końca i wędruje on do tłoczni. Co ciekawe, komunikat ogłoszono w zapisie heksadecymalnym, publikując kod #ffd700, oznaczający złoty kolor. Dodatkowo wydawca gry, firma Bandai Namco, potwierdził, że produkcja trafi na rynek 8 maja, więc tym razem już chyba tylko koniec świata może stanąć Project CARS na drodze.
Oprócz tego doczekaliśmy się powyższego materiału wideo, na którym porównano prawdziwą jazdę na torze Silverstone, z tym, co zobaczymy w grze.
Opcje graficzne w konsolowych wersjach
- Gatunek: gra wyścigowa
- Deweloper: Slightly Mad Studios
- Wydawca: Bandai Namco
- Platformy sprzętowe: PC, PS4, XOne
- Data premiery: 8 maja 2015 roku
Co ciekawe, Project CARS w wersji na konsole otrzyma możliwość dostosowania sporej ilości opcji graficznych. Zazwyczaj takie rozwiązanie stosowane jest tylko na komputerach PC, ale tym razem również posiadacze PlayStation 4 i Xboksa One będą mogli pobawić się we włączanie i wyłączanie poszczególnych elementów. Redaktorzy serwisu Eurogamer, którzy natknęli się na te opcje podczas jednego z ostatnich pokazów gry, stwierdzili, że nie mieli okazji przetestować poszczególnych ustawień (m.in. możliwość włączenia zabrudzeń na szybie, promieni słonecznych czy też kropli deszczu), ale podejrzewają, ze nie będą one miały większego wpływu na wydajność produkcji, która działać ma w 60 klatkach na sekundę i rozdzielczości 1080p (PS4) oraz 900p (XOne).
Project CARS ukaże się na konsolach PlayStation 4, Xbox One i komputerach PC. W planach deweloperów ze studia Slightly Mad znajduje się jeszcze wersja na Wii U, ale nie wiemy kiedy, i czy w ogóle, zadebiutuje ona na rynku.