Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 listopada 2008, 20:29

Produkcja Prince of Persia ukończona

Po kilku miesiącach wytężonej pracy programistów ze studia Ubisoft Montreal nad najnowszą częścią przygód Księcia Persji, projekt został pomyślnie ukończony. W krótkim oświadczeniu francuski koncern ogłosił, iż Prince of Persia jest na ostatniej prostej przed metą i ze statusem „Gold” powędrował do tłoczni, skąd trafi wprost do sklepów.

Po kilku miesiącach wytężonej pracy programistów ze studia Ubisoft Montreal nad najnowszą częścią przygód Księcia Persji, projekt został pomyślnie ukończony. W krótkim oświadczeniu francuski koncern ogłosił, iż Prince of Persia jest na ostatniej prostej przed metą i ze statusem „Gold” powędrował do tłoczni, skąd trafi wprost do sklepów.

W pierwszej kolejności na półkach zachodnich sklepów zagoszczą edycje konsolowe, czyli dedykowane platformie Xbox 360 oraz PlayStation 3. Ich premiera ustalona bowiem została na 5 grudnia. Nieznacznie później zadebiutuje wersja dla pecetów, która została przesunięta o tydzień, tak więc posiadacze komputerów osobistych powinni zaznaczyć w swoim kalendarzyku 12 grudnia, jako premierę Prince of Persia na „blaszaki”. Tego samego dnia tytuł, dystrybucją którego zajął się nowo powstały rodzimy oddział Ubisoftu, zawita do Polski dla Xboxa 360 i PC. Natomiast właściciele PS3 zmuszeni będą poczekać aż do nowego roku – dokładnie 9 stycznia.

Warto przypomnieć o nadchodzącym pokaźnym DLC, który pozwoli nam zagłębić się w nowej historii naszego bohatera, odkryć niewyjaśnione zagadki i na kilka godzin przyciągnąć przed ekrany. Twórcy planują wydanie rozszerzenia w przyszłym roku, przy czym wciąż nie zdradzają dokładnego terminu.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej