Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 września 2022, 08:54

autor: Adrian Werner

Prodeus, rewelacyjny „doomklon”, przechodzi z Early Access do Game Passa

Poznaliśmy datę premiery wersji 1.0 gry Prodeus, czyli FPS-a w stylu retro, którego wczesne wydanie zachwyciło użytkowników Steama, a zwłaszcza fanów Dooma.

Źródło obrazka: Humble Games.

Podczas wirtualnej imprezy Realms Deep ujawniono datę premiery pełnej wersji wyśmienitego oldskulowego FPS-a Prodeus.

  1. Wersja 1.0 zadebiutuje 23 września tego roku.
  2. Tego dnia gra ukaże się równocześnie na PC oraz konsolach Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox Series X/S i PlayStation 5.
  3. Tytuł oferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.
  4. Warto przypomnieć, że produkcja będzie także dostępna w ramach abonamentu Game Pass, zarówno na PC, jak i konsolach Xbox.

Abonament Game Pass kupisz tutaj

Prodeus zadebiutował we wczesnym dostępnie na PC w listopadzie 2020 roku. Gra spotkała się z niebywale entuzjastycznym przyjęciem. Na Steamie aż 96% recenzji użytkowników chwali ten projekt, co serwis kategoryzuje jako „przytłaczająco pozytywny” odbiór.

Wydanie 1.0 w porównaniu z wersją Early Access

Wersja 1.0 wprowadzi sporo zmian, w tym:

  1. nowe mapy w kampanii fabularnej,
  2. dodatkowe bronie.
  3. multiplayer PvP,
  4. tryb kooperacyjny dla czworga graczy,
  5. lepsze tekstury,
  6. osiągnięcia,
  7. ulepszone wsparcie dla padów.

Dodatkowo na PC od dłuższego czasu dostępny jest edytor poziomów i fani przygotowali już kilkaset nowych map. Wersja 1.0 wprowadzi liczne ulepszenia tych narzędzi.

  1. Prodeus – strona oficjalna gry

ZASTRZEŻENIE

Firma GRY-OnLine S.A. otrzymuje prowizję od wybranych sklepów, których oferty prezentowane są powyżej. Dołożyliśmy jednak wszelkich starań, żeby wybrać tylko ciekawe promocje – przede wszystkim chcemy publikować najlepsze oferty na sprzęt, gadżety i gry.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej