Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 stycznia 2003, 09:17

Problemy z betą Counter-Strike’a 1.6

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, zespół Valve Software udostępnił wczoraj do pobrania wersję beta 2.0 systemu dystrybucji plików Steam, za pomocą której można pobrać wersję beta nowej wersji 1.6 popularnego Counter-Strike’a. Niestety wkrótce po owym wydarzeniu zespół Valve Software poinformował, iż cała operacja udostępniania bety została czasowo wstrzymana, w związku z problemami wydajnościowymi, tj. totalnym zapchaniem 500-megabitowych łącz do serwerów. W chwili obecnej poszukiwani są chętni, którzy będą hostować system Steam.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, zespół Valve Software udostępnił wczoraj do pobrania wersję beta 2.0 systemu dystrybucji plików Steam, za pomocą której można pobrać wersję beta nowej wersji 1.6 popularnego Counter-Strike’a. Niestety wkrótce po owym wydarzeniu zespół Valve Software poinformował, iż cała operacja udostępniania bety została czasowo wstrzymana, w związku z problemami wydajnościowymi, tj. totalnym zapchaniem 500-megabitowych łącz do serwerów. W chwili obecnej poszukiwani są chętni, którzy będą hostować system Steam.

Przypominam, iż w stosunku do poprzedniej wersji CS 1.6 oferuje graczom między innymi nowe bronie i wyposażenie (riot shield, FAMAS, Galil, itd.), nowe i zaktualizowane mapy (np. de_airstrip), specjalny komunikator do porozumiewania się pomiędzy graczami zarówno w grze jak i poza nią oraz wiele mniejszych lub większych uaktualnień i usprawnień. W udostępnionym poprzez Stream 2.0 pakiecie znajduje się również nowa wersja Team Fortress Classic wzbogacona między innymi o możliwość teleportowania (teleportation pad) oraz nową mapę (ravelin).

Oficjalna strona Half-Life: Counter-Strike

Oficjalna strona systemu Steam.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej