Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 czerwca 2005, 09:01

Pro Cycling Manager w sklepach od 30 czerwca

Na początku maja zaprezentowaliśmy Wam garść screenshotów z Pro Cycling Manager, kolejnej odsłony popularnych gier sportowych traktujących o kolarstwie, która jest przygotowana przez studio Cyanide. W stosunku do poprzednich odsłon cyklu mających kilkuletnią tradycję, autorzy programu poczynili wiele zmian, spośród których na pierwszy plan wybija się jeszcze lepsza oprawa wizualna.

Na początku maja zaprezentowaliśmy Wam garść screenshotów z Pro Cycling Manager, kolejnej odsłony popularnych gier sportowych traktujących o kolarstwie, która jest przygotowana przez studio Cyanide. W stosunku do poprzednich odsłon cyklu mających kilkuletnią tradycję, autorzy programu poczynili wiele zmian, spośród których na pierwszy plan wybija się jeszcze lepsza oprawa wizualna.

Pro Cycling Manager w sklepach od 30 czerwca - ilustracja #1

Gra korzysta z usług trójwymiarowego silnika o nazwie Gamebryo, który napędza m.in. Sid Meier’s Pirates!, Sid Meier’s Civilization IV i The Elder Scrolls III: Morrowind. Zaowocowało to bardziej szczegółowym przedstawieniem cyklistów, jak również otaczającego długie trasy terenu. Oczywiście to nie jedyne zmiany jakie poczyniono w grze. Autorzy wzbogacili tryb kariery, który teraz pozwoli zdobywać menadżerowi doświadczenie w trakcie kolejnych wyścigów, rozbudowali zmagania w sieci oraz zaimplementowali wielce oczekiwany edytor, pozwalający tworzyć własne trasy.

Pro Cycling Manager w sklepach od 30 czerwca - ilustracja #2

W Pro Cycling Manager pojawiło się ponad 1500 kolarzy, 43 oficjalne zespoły (w tym 20 ekip zawodowych, obstawiających w rzeczywistości największe wyścigi), 20 drużyn narodowych oraz przeszło 450 tras, na których mogą rywalizować cykliści. Zmagania na bieżąco omawiane są przez profesjonalnego komentatora.

Program pojawi się na rynku 30 czerwca bieżącego roku. Więcej informacji na temat Pro Cycling Manager znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej