Premiera Necropolis przesunięta - tytuł ukaże się na konsolach
Studio Harebrained Schemes poinformowało o przesunięciu daty premiery gry Necropolis w związku z decyzją o wydaniu jej na konsolach (z pomocą firmy Bandai Namco). Tytuł zadebiutuje latem tego roku na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One.
- Producent: Harebrained Schemes:
- Wydawca: Harebrained Schemes/Bandai Namco Entertainment
- Gatunek: roguelike
- Platformy sprzętowe: PC, XONE, PS4
- Data premiery: lato 2016
- Inne: rozgrywka inspirowana serią Dark Souls; oryginalny styl graficzny; sporo akcentów humorystycznych
Zła wiadomość dla osób czekających na Necropolis – grę akcji typu roguelike od studia Harebrained Schemes. Producent poinformował o zmianie daty premiery, wskutek czego tytuł zadebiutuje nie 17 marca (jak podawaliśmy wcześniej), lecz dopiero w okresie wakacyjnym. Powodem jest skądinąd miła informacja: gra zostanie wydana na konsole PlayStation 4 oraz Xbox One. Jak stwierdził przedstawiciel Harebrained Schemes we wpisie na platformie Steam, przeniesienie gry na te platformy zajmie nieco czasu, a formalności z tym związane trwają na tyle długo, że twórcy musieliby skupić się na edycjach konsolowych kosztem wydania na komputery osobiste. Stąd też niechętna decyzja o przesunięciu premiery o kilka miesięcy. Wypada też wspomnieć, że o ile studio samodzielnie wyda wersję PC, o tyle dystrybucją na konsolach zajmie się firma Bandai Namco, czyli wydawca serii Dark Souls, będącej inspiracją dla Necropolis.
Niejako na osłodę zespół opublikował kolejny zwiastun produkcji, w którym zaprezentowano tryb kooperacji dla maksymalnie 4 graczy. Nietrudno zauważyć, że choć ogólna atmosfera filmiku bynajmniej do mrocznych nie należy, to dzieło Harebrained Schemes śmiało można by reklamować osławionym hasłem wspomnianego cyklu studia From Software: „Przygotuj się, by umrzeć”. Zwiastun możecie obejrzeć poniżej.
Necropolis to niezależna gra akcji typu roguelike z widokiem TPP, inspirowana m.in. serią Dark Souls. W grze wcielimy się w bohatera eksplorującego wnętrze magicznego kompleksu, wypełnionego potworami, pułapkami i tym, co zostało po poprzednich herosach. Tytuł wyróżnia unikatowy styl graficzny oraz spora dawka humoru, choć dość specyficznego. Natomiast walka, podobnie jak w dziełach From Software, wymagać będzie odpowiedniego wyczucia oraz zręcznych palców.