Premiera Naraka: Bladepoint na PC - tysiące graczy na serwerach
Dziś na PC ukazała się pełna wersja Naraka: Bladepoint, czyli sieciowej gry akcji TPP skupiającej się na walce bronią białą. Cieszy się ona sporą popularnością – w szczytowym momencie tytuł uruchomiony miało jednocześnie przeszło 70 tysięcy osób.
- Dziś na PC zadebiutowała gra Naraka: Bladepoint.
- Produkcja cieszy się sporym zainteresowaniem ze strony graczy. Niedługo po premierze na serwerach jest ich całe mnóstwo.
- Gra ma również trafić na różne konsole, w tym PlayStation 5. Termin debiutu tych wersji nie jest jak na razie znany.
Miłośnicy sieciowych gier akcji, dalekowschodnich klimatów oraz efektownych starć z wykorzystaniem broni białej w najbliższych dniach powinni mieć co robić. Dziś na PC zadebiutowało bowiem Naraka: Bladepoint od studia 24 Entertainment, które skupia w sobie wszystkie te trzy elementy. Tytuł można zakupić na platformie Steam za 89,90 złotego w wersji podstawowej. W sprzedaży są także droższe edycje – Deluxe, Asura i Ultimate, zawierające chociażby dodatkowe stroje czy modele broni. Przed zdecydowaniem się na zakup pamiętajcie jednak, że tytuł nie ma polskiej wersji językowej.
Na czym w ogóle polega zabawa w Naraka: Bladepoint? W dużym skrócie – na eliminowaniu przeciwników sterowanych przez innych graczy w ramach modelu rozgrywki znanego z produkcji battle royale (takich jak Playerunkown's Battlegrounds czy Fortnite), w czym niezmiernie pomaga rozbudowany system akrobacji, nawiązujący do parkouru, oraz lina z hakiem umożliwiająca docieranie do niedostępnych miejsc. Całość brzmi prosto, ale wygląda bardzo efektownie. Okazało się to kluczem do sukcesu, gdyż tytuł jeszcze przed premierą wzbudził ogromne zainteresowanie. Wypuszczone w czerwcu demo podbiło Steama i spowodowało, że produkcja znalazła się w czołówce tej platformy, jeśli chodzi o sprzedaż. Zaowocowało to dziś, w dniu debiutu. Zgodnie z danymi z serwisu SteamDB, w chwili pisania tych słów w szczytowym momencie grę Naraka: Bladepoint uruchomionych miało przeszło 70 tysięcy osób.
Niestety, sukces, jeśli chodzi o liczbę graczy, nie pociągnął za sobą bardzo entuzjastycznych ocen. Na Steamie 68% z przeszło 2 tysięcy opinii na temat gry jest pozytywnych. Z czego to wynika? Otóż okazało się, że chińscy gracze otrzymali własne serwery, które mają blokady, a postępy z nich nie przenoszą się na inne. Postanowili zatem aktywnie wyrazić swoje niezadowolenie.
Na koniec przypominamy, że Naraka: Bladepoint zmierza również na konsole, m.in. PlayStation 5. Termin debiutu tych wersji nie jest jak na razie znany.