Premiera Impact Winter opóźniona
Firma Bandai Namco ogłosiła, że premiera gry Impact Winter, najnowszej produkcji brytyjskiego studia Mojo Bones, została opóźniona. Ostatecznie tytuł zadebiutuje 23 maja. Ponadto przed końcem roku ukażą się wersje konsolowe (PS4, XOne).
- producent: Mojo Bones;
- wydawca: Bandai Namco;
- gra survivalowa rozgrywająca się na postapokaliptycznej Ziemi, na której trwa wieczna zima;
- zadaniem graczy będzie przetrwanie 30 dni w niekorzystnych warunkach, dopóki nie przybędzie pomoc;
- gra ukaże się 23 maja na PC, w planach są również wersje na PlayStation 4 oraz Xboksa One.
Impact Winter, czyli survivalowa gra akcji od studia Mojo Bones, w której naszym zadaniem będzie przetrwanie 30 dni na postapokaliptycznej Ziemi, będącej w wyniku zderzenia z asteroidą w stanie wiecznej zimy, pojawiła się na Steam Greenlight w lutym 2015 roku. W listopadzie ubiegłego roku firma Bandai Namco oznajmiła, że dzieło Brytyjczyków znajduje się w ich planie wydawniczym. Twórcy początkowo obiecali, że tytuł pojawi się na półkach sklepowych 12 kwietnia bieżącego roku. Ostatecznie jednak plany te uległy zmianie. Jak możemy przeczytać na oficjalnym blogu gry, premiera została przesunięta. Impact Winter zadebiutuje na rynku 23 maja na PC. Twórcy obiecują również, że jeszcze w tym roku pojawią się porty tytułu na PlayStation 4 oraz Xboksa One.
Oto jak decyzję o przesunięciu premiery Impact Winter tłumaczy w oficjalnym oświadczeniu Stuart Ryall, jeden z założycieli studia Mojo Bones:
Niestety, Impact Winter zadebiutuje nieco później, niż się spodziewaliśmy - gra trafi na Steam 23 maja 2017 roku. Skąd to opóźnienie? Cóż, prawdę powiedziawszy, Impact Winter stało się DUŻO większe, niż zakładaliśmy: to skomplikowana bestia z wieloma różnymi systemami i mechanikami. Wszystko zostało już zaimplementowane, lecz jednym z naszych priorytetów podczas przygotowań do premiery jest upewnienie się, czy początkowe etapy nie są zbyt przytłaczające i czy ogólne doświadczenie płynące z rozgrywki jest odpowiednio zbalansowane. Biorąc pod uwagę spory rozmiar projektu i liczebność zespołu, który nad nim pracuje, testy trwają nieco dłużej, niż oczekiwano. Naszym ostatecznym celem jest zapewnienie wszystkim jak najlepszych wrażeń.
Z drugiej strony, otrzymaliśmy mnóstwo pozytywnych komentarzy od testerów, a gra kształtuje się w coś naprawdę wyjątkowego, dużo bardziej, niż sobie to wyobrażaliśmy na początku prac nad nią.
Tego typu wypowiedzi twórców z pewnością podsycają apetyty na gotową grę. Czy wszystkie zapewnienia okażą się prawdziwe? Przekonamy się o tym już pod koniec maja. Do tego czasu można zakupić przedpremierową edycję Impact Winter, na przykład na platformie Steam. Kosztuje ona niecałe 20 euro i prócz samej gry oferuje również ścieżkę muzyczną do ściągnięcia.