Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 stycznia 2007, 08:59

Premiera gry Enchanted Arms w wersji na PlayStation 3 już w marcu

Choć o planach stworzenia konwersji gry Enchanted Arms na konsolę PlayStation 3 dowiedzieliśmy się już we wrześniu ubiegłego roku, dopiero wczoraj koncern Ubisoft zdecydował się oficjalnie zapowiedzieć produkt studia From Software na urządzenie firmy Sony.

Choć o planach stworzenia konwersji gry Enchanted Arms na konsolę PlayStation 3 dowiedzieliśmy się już we wrześniu ubiegłego roku, dopiero wczoraj koncern Ubisoft zdecydował się oficjalnie zapowiedzieć produkt studia From Software na urządzenie firmy Sony.

Premiera gry Enchanted Arms w wersji na PlayStation 3 już w marcu - ilustracja #1

Enchanted Arms w wersji na Xboksa 360 zadebiutował na rynku 29 sierpnia ubiegłego roku. Niedługo potem w Internecie pojawiły się plotki o przeniesieniu gry na PlayStation 3. Dziś wiadomo już, że program w stosunku do swojego pierwowzoru zostanie rozbudowany. Zmiany dotyczyć będą oprawy wizualnej, rozszerzenia części fabularnej, a także sterowania – produkt ma wykorzystywać unikatowe możliwości kontrolera SIXAXIS. Enchanted Arms dla konsoli firmy Sony pojawi się w sklepach już w marcu.

Fabuła gry Enchanted Arms rozgrywa się w Yokohama City - militarystycznym i wysoko rozwiniętym mieście, które jest zarazem centrum szkolenia sztuk magicznych. Podczas zbliżającej się czterechsetnej rocznicy założenia miasta, młody aczkolwiek bardzo zdolny student - Atsuma przypadkiem przywołuje jednego z najdoskonalszych i złych golemów - Królową Lodu. Nasz bohater postanawia naprawić swój straszny błąd i pokonać wroga zagrażającego światu. Na szczęście nie jest osamotniony w tej walce i do pomocy ma swoich towarzyszy (Makoto, Karin i Raiga'e) oraz ponad sto innych golemów do dyspozycji. Są to m.in. Golemy Ogniste, Golemy Strażnicy-Magowie czy Golemy Pegazy. Każdy z nich posiada inne zdolności i umiejętności specjalne.

Więcej informacji na temat Enchanted Arms znajdziesz na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej