Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 czerwca 2025, 14:30

autor: Adrian Werner

Premiera ESO: Seasons of the Worm Cult. To nowy etap rozwoju MMO w świecie The Elder Scrolls

Dzisiaj w MMORPG The Elder Scrolls Online ruszyło Seasons of the Worm Cult. Na razie nowa zawartość dostepna jest tylko na PC.

Źródło fot. Bethesda
i

Na rynku zadebiutowało Seasons of the Worm Cult, czyli najnowszy rozdział popularnego MMORPG The Elder Scrolls Online.

  1. Dzisiaj udostępniono pierwszą (z dwóch) część sezonu, na razie tylko na PC.
  2. 18 czerwca do zabawy dołączą posiadacze konsol: Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5.
  3. Seasons of the Worm Cult zabiera nas na tropikalną wyspę Solstice i kontynuuje historię walki z Kultem Robaka. Dostajemy także nowego „bossa świata”, jaskinie (ang. Delves), publiczny loch (Dungeon), 12-osobową wyprawę (Trial – Ossein Cage), antyki, przedmioty, znajdźki oraz inne atrakcje.

Zamiast dużych, corocznych rozdziałów powiązanych z lokacjami zespół ZeniMax Online postawi od teraz na mniejsze aktualizacje i „eksperymentowanie”, a przyszłe wątki fabularne niekoniecznie będą powiązane z nowymi miejscami.

Wszystko to dostępne jest w ramach płatnej przepustki sezonowej (tzw. Content Pass za 209 zł na Steamie). Zawartość można również zdobyć, kupując za 339 zł Edycję Premium gry, zapewniająca również dostęp do wszystkich poprzednich rozdziałów ESO.

Warto dodać, że w tym miesiącu The Elder Scrolls Online obchodzi dziesiąte urodziny. Z tej okazji autorzy przygotowali dwa eventy pozwalające zdobyć różnorodne nagrody. Ponadto dzisiaj zadebiutuje aktualizacja wprowadzająca system podklas.

Z powodu konieczności zaktualizowania serwerów zostały one czasowo wyłączone. Przerwa w ich działaniu dobiegnie końca o 16:00 czasu polskiego.

  1. The Elder Scrolls Online: 2025 Content Pass na Steamie
  2. Zastanawiam się, czy to dobry czas, by wrócić do ESO – choć część zapowiedzianych zmian mnie martwi

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej