Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 lutego 2007, 09:08

autor: Piotr Doroń

Pracownik Real Time World na temat ewentualnej kontynuacji gry Crackdown

Europejska premiera gry Crackdown ma miejsce dokładnie dzisiaj. Już teraz można jednak stwierdzić, że pozycja ta osiągnie spory sukces. Podobnego zdania jest jej producent, firma Real Time Worlds. Nic więc dziwnego w tym, że Stephen Iannetta, starszy designer, wybiega w przyszłość i już teraz wypowiada się na temat ewentualnej kontynuacji Crackdown.

Europejska premiera gry Crackdown ma miejsce dokładnie dzisiaj. Już teraz można jednak stwierdzić, że pozycja ta osiągnie spory sukces. Podobnego zdania jest jej producent, firma Real Time Worlds. Nic więc dziwnego w tym, że Stephen Iannetta, starszy designer, wybiega w przyszłość i już teraz wypowiada się na temat ewentualnej kontynuacji Crackdown.

Iannetta oznajmił w wywiadzie udzielonym serwisowi CVG, że marzy mu się praca nad drugą odsłoną Crackdown. „W trakcie produkcji pierwszej części nauczyliśmy się kilku rzeczy i jeśli zabralibyśmy się za stworzenie Crackdown 2, to... Bardzo chciałbym, aby tak się właśnie stało” – powiedział dosyć tajemniczo.

Iannetta już teraz ma wiele pomysłów na kontynuacje Crackdown. Chciałby m.in. dostarczyć graczom tyle opcji i trybów zabawy, ile tylko są w stanie sobie wyobrazić.

Starszy designer Real Time Worlds stwierdził również, że pomimo, iż studio stworzyło naprawdę przekonywujący wirtualny świat, on chciałby zaprojektować jeszcze bardziej wiarygodne i lepiej funkcjonujące miasto. „Według mnie jedną z najważniejszych rzeczy, które opanowaliśmy w trakcie prac nad Crackdown jest umiejętność zbudowania miejsca, które pozwala graczowi nieźle się zabawić” – stwierdził na koniec Iannetta.

Więcej informacji na temat pierwszej odsłony Crackdown znajdziecie w naszej Encyklopedii. Waszej uwadze polecamy również recenzję, napisaną przez Lordareona.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej