Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 kwietnia 2006, 09:18

Prace nad Rise of Nations: Rise of Legends zakończone!

Czy magia ma szansę rywalizować z nowoczesną technologią? Na to pytanie już wkrótce spróbuje odpowiedzieć gra Rise of Nations: Rise of Legends, która osiągnęła właśnie „złoty” status. Od debiutu na rynku dzieli ją już tylko wytłoczenie płyt i zapakowanie tych ostatnich do pudełek.

Czy magia ma szansę rywalizować z nowoczesną technologią? Na to pytanie już wkrótce spróbuje odpowiedzieć gra Rise of Nations: Rise of Legends, która osiągnęła właśnie „złoty” status. Od debiutu na rynku dzieli ją już tylko wytłoczenie płyt i zapakowanie tych ostatnich do pudełek.

Prace nad Rise of Nations: Rise of Legends zakończone! - ilustracja #1

Rise of Nations: Rise of Legends pojawi się w Europie już za niespełna miesiąc – dokładnie 26 maja bieżącego roku. W naszym kraju dystrybucją produktu zajmuje się firma CD Projekt. Gra trafi do sklepów 6 lipca, w całości po polsku. Jeśli jeszcze nie miałeś okazji zapoznać się z najnowszą odsłoną cyklu Rise of Nations, gorąco zachęcamy do ściągnięcia programu demonstracyjnego, który dostępny jest na łamach naszego serwisu.

Prace nad Rise of Nations: Rise of Legends zakończone! - ilustracja #2

Rise of Nations: Rise of Legends to sequel udanej gry strategicznej, która poruszała temat rozwoju naszej cywilizacji. Tym razem jednak, autorzy Rise of Nations postanowili zerwać ze znaną nam rzeczywistością i stworzyć strategię osadzoną w świecie, gdzie magia miesza się z techniką. W świecie tym o prymat walczą cztery całkowicie odmienne nacje. Dwie z nich to: cywilizacja techniczna Vinci (bazująca na machinach i wynalazkach znanych nam ze szkiców legendarnego Leonarda Da Vinci), oraz cywilizacja zwana Alim, czyli lud żywcem wzięty z mitów Arabskich, obeznany z wszelakimi meandrami mocy nadprzyrodzonych. Jego magia skupia się na trzech żywiołach: Damanhur (duch ognia), Dakhla (duch piasku), oraz Sawu (duch ciemnego szkła). Gra zawiera tylko jedną, globalną kampanię, gdzie po kolei, wraz z rozwojem fabuły, obejmujemy pieczę nad każdą ze stron.

Dowiedz się więcej na temat Rise of Nations: Rise of Legends:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej