autor: Szymon Liebert
Prace nad grą Mars wstrzymane
Jehanne Rousseau z francuskiego studia Spiders przekazał, że prace nad grą Mars, o której pisaliśmy w ubiegłym roku, zostały tymczasowo wstrzymane. Produkcja ma docelowo trafić na pecety i konsole (Xbox 360, PlayStation 3), ale na razie deweloper ma problemy finansowe, więc musi skupić się na zdobyciu funduszy, odkładając na później swój główny projekt.
Jehanne Rousseau z francuskiego studia Spiders przekazał, że prace nad grą Mars, o której pisaliśmy w ubiegłym roku, zostały tymczasowo wstrzymane. Produkcja ma docelowo trafić na pecety i konsole (Xbox 360, PlayStation 3), ale na razie deweloper ma problemy finansowe, więc musi skupić się na zdobyciu funduszy, odkładając na później swój główny projekt.
Wspomniany twórca powiedział serwisowi Critical Gamer, że ostatni rok dał się we znaki małemu studiu Spiders. W obliczu finansowej porażki deweloper zajął się więc projektami, które pozwolą zarobić pieniądze. Mimo tego, Rousseau ma nadzieję na znalezienie w tym roku wydawcy dla gry Mars, chociaż oczywiście czas jej produkcji znacznie się przeciągnie.
Czym zajmuje się studio żeby ratować sytuację? Rousseau zasugerował, że aktualnie trwają prace nad mniejszym projektem, który zostanie wydany w dystrybucji cyfrowej na konsolach (PSN, Xbox Live) i pecetach w tym roku. Tymczasem kolejna gra o Marsie (po chociażby niedawnym Red Faction: Guerilla) będzie musiała poczekać na zastrzyk finansowy dla jej twórców.
Sama produkcja ma zawierać elementy gry akcji (bijatyki) oraz RPG, łącząc dynamiczną walkę (także z wstawkami QTE) z możliwością rozwijania postaci, zdobywania sprzętu i wykonywania zadań. Na pierwszych obrazkach tytuł nie prezentuje się może powalająco, ale liczymy, że twórcy ze studia Spiders będą mieli okazję dokończyć i pokazać światu swój projekt.