Poznaliśmy oficjalną datę europejskiej premiery Test Drive Unlimited 2
Firmy Atari oraz Namco Bandai ujawniły oficjalną datę europejskiej premiery gry wyścigowej Test Drive Unlimited 2, o której pisaliśmy przed dwoma dniami w kontekście terminu debiutu w Stanach Zjednoczonych. Zgodnie z przewidywaniami sieci handlowych, najnowsza produkcja studia Eden trafi na półki sklepowe naszych sklepów 11 lutego 2011 roku.
Firmy Atari oraz Namco Bandai ujawniły oficjalną datę europejskiej premiery gry wyścigowej Test Drive Unlimited 2, o której pisaliśmy przed dwoma dniami w kontekście terminu debiutu w Stanach Zjednoczonych. Zgodnie z przewidywaniami sieci handlowych, najnowsza produkcja studia Eden trafi na półki sklepowe naszych sklepów 11 lutego 2011 roku.
Osoby które zdecydują się na przedpremierowe zamówienie TDU2 u wybranych sprzedawców (m.in. brytyjskie GAME, Play, HMV, a także Amazon), będą mogły liczyć na szereg specjalnych prezentów. Znajdą się wśród nich m.in. dodatkowe, ekskluzywne samochody, a także darmowy dostęp do Casino DLC (jak sama nazwa wskazuje – kasyna, w którym będzie można przegrać nieco pieniędzy zdobytych w trakcie wyścigów).
Póki co nie wiadomo, czy podobne dodatki będą oferowane także przez polskich sprzedawców. Możemy się jednak spodziewać, że zgodnie z obecnymi trendami, zostaną udostępnione w późniejszym terminie w bazie Xbox Live i PlayStation Network za drobną opłatą.
Test Drive Unlimited 2 zostanie wydane w wersjach na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3. Polskim dystrybutorem gry jest firma Cenega Poland.
Produkcja Eden Studios będzie znacznie rozbudowaną wersją bestsellerowej jedynki, wydanej pierwotnie w 2006 roku na Xboksa 360 (następnie przeniesionej rok później na PC, PS2 i PSP). Gracze otrzymają w niej możliwość zwiedzenia nowej wyspy – kolorowej i roztańczonej Ibizy – natomiast znana z pierwszej części Oahu zostanie wzbogacona o ponad 600 kilometrów bezdroży. Te ostatnie pokonamy zasiadając za kierownicą nowego typu samochodów, a konkretnie terenówek i ekskluzywnych SUV-ów. W grze spory nacisk położony zostanie na elementy społecznościowe (m.in. rozmowy z graczami, wymiana informacji, uczestniczenie w wydarzeniach, wspólnie odwiedzanie butików i salonów samochodowych, dekorowanie apartamentów).