Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 kwietnia 2010, 09:59

autor: Piotr Doroń

Poznaliśmy cenę pierwszego dodatku do Modern Warfare 2 w wersji na PC

Poznaliśmy cenę pecetowej wersji pierwszego dodatku DLC do strzelaniny FPP Call of Duty: Modern Warfare 2. Zgodnie z oczekiwaniami, została ona ustalona na poziomie 14,99 euro. Rozszerzenie zostanie udostępnione 4 maja za pośrednictwem Steama.

Poznaliśmy cenę pecetowej wersji pierwszego dodatku DLC do strzelaniny FPP Call of Duty: Modern Warfare 2. Zgodnie z oczekiwaniami, została ona ustalona na poziomie 14,99 euro. Rozszerzenie zostanie udostępnione 4 maja za pośrednictwem Steama.

Poznaliśmy cenę pierwszego dodatku do Modern Warfare 2 w wersji na PC - ilustracja #1

Firmy Infinity Ward oraz Activision nie zdecydowały się zatem na ewentualną zmianę ceny pecetowego Stimulus Package (w wersji na X360 kosztowały 1200 punktów MS, czyli niemal dokładnie tyle samo). Warto jednak odnotować, że osoby, które poważnie rozważają przedpremierowy zakup dodatku, będą mogły skorzystać z promocyjnej obniżki o wartości 1,50 euro. Dzięki niej za DLC będą musiały zapłacić „tylko” 13,49 euro.

Przypominamy, że Stimulus Package składa się z pięciu dodatkowych map, w tym dwóch znanych z pierwszego Modern Warfare (Crash, Overgrow) oraz trzech zupełnie nowych (Bailout, Salvage, Storm).

Stimulus Package został oryginalnie udostępniony 31 marca wyłącznie w wersji na Xboksa 360. Zagrywka ta, wynikająca z umowy pomiędzy Microsoftem a Activision, zostanie powtórzona przy kolejnych DLC (jeśli takowe, w związku z problemami Infinity Ward, powstaną). Posiadacze platformy Microsoftu wykazali ogromne zainteresowanie nowymi mapami – w pierwszym tygodniu obecności w sprzedaży zakupiło je 2,5 miliona z nich. Na początku maja na zakup dodatku będą się również mogli zdecydować właściciele PlayStation. Jego premiera odbędzie się odpowiednio 5 (amerykański PSN) i 6 maja (europejski PSN).

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej