Powstaje seria filmików z żywymi aktorami oparta na grze Hawken
Opowiadająca o starciach mechów sieciowa strzelanka Hawken doczeka się ciekawej kampanii reklamowej. Jednym z najważniejszych jej elementów będzie seria filmików z żywymi aktorami.
Hawken to sieciowa gra akcji, w której zasiądziemy ze sterami potężnych mechów. Wydawca, czyli Meteor Entertainment, wiąże z tym projektem spore nadzieje i na początku roku zgromadził 10 mln dolarów na produkcję. Teraz okazało się, że debiutancki tytuł studia Adhesive Games otrzyma również zakrojoną na szeroką skalę kampanię reklamową. Jednym z jej filarów będzie seria filmików z żywymi aktorami.
Na stołku reżysera zasiądzie Jerry O'Flaherty, czyli człowiek, który odpowiedzialny był za styl graficzny Gears of War 2. Same filmiki zrobią duży użytek z sekwencji CG, do których wlepieni potem zostaną aktorzy. Pierwszy odcinek serii zadebiutuje na tegorocznej edycji targów E3.
Jerry O'Flaherty stwierdził, że od dawna żaden tytuł nie zainspirował go tak jak Hawken. Celem reżysera jest dodanie stworzonemu przez Adhesive Games wirtualnemu uniwersum głębi i sprawienie, że występujący w grze piloci przestaną być anonimowymi żołnierzami. Za pośrednictwem tych postaci gracz ma poznać historię oraz realia świata.
Jak dotąd nie opublikowano żadnych materiałów z samych filmów. Udostępniono natomiast pierwsze zdjęcie z planu:
Na koniec warto przypomnieć, że Hawken zadebiutuje na pecetach 12 grudnia tego roku. Gra wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami. Twórcy przyznają, że chcieliby wydać swoje dzieło również Xboksa 360 i PlayStation 3, ale obecnie nie są w stanie potwierdzić, że wersje konsolowe zostaną wyprodukowane.
Hawken to sieciowa strzelanka, w której gracze zasiądą w kokpitach potężnych mechów. Jest to debiutancki projekt studia Adhesive Games, założonego przez część z osób zaangażowanych wcześniej w produkcję Project Offset. W przeciwieństwie do serii MechWarrior, machiny bojowe w Hawken będą bardzo zwinne i szybkie. Ich mobilność dodatkowo zwiększy obecność silników odrzutowych. Gra powstaje na bazie technologii Unreal Engine 3.0