autor: Tomasz Pyzioł
Powstaje łowiecka gra akcji - Hunting Unlimited
Zespół Sunstorm Interactive, doskonale znany z całej serii gier łowieckich, takich jak Deer Hunter, postanowił stworzyć grę Hunting Unlimited. Tym razem będzie to bardziej gra akcji niż symulacja polowania, chociaż w dalszym ciągu ma oddawać charakter tego nietypowego sportu.
Zespół Sunstorm Interactive, doskonale znany z całej serii gier łowieckich, takich jak Deer Hunter, postanowił stworzyć grę Hunting Unlimited. Tym razem będzie to bardziej gra akcji niż symulacja polowania, chociaż w dalszym ciągu ma oddawać charakter tego nietypowego sportu.
W większości misji zostaniemy rzuceni w sam środek nieznanego terytorium, uzbrojeni jedynie w określony rodzaj broni z ograniczoną ilością amunicji. Gra używa silnika graficznego 3D nowej generacji, zapewniającego wysoki poziom szczegółowości otoczenia oraz animacji zwierząt. Gracze mogą w znaczący sposób korzystać z ukształtowania terenu, wspinając się na skały, przechodząc przez wodospad, czy penetrując jaskinie.
Będziemy mogli polować na pięć różnych gatunków zwierząt, głownie jelenie, łosie i niedźwiedzie, przy pomocy dwunastu rodzajów broni oraz dodatkowego wyposażenia myśliwskiego. Każdy myśliwski scenariusz składał się będzie ze 175 misji polegających na określonym sposobie podejścia i ustrzelenia ofiary. Różnorodność sposobów polowania powinna zadowolić zarówno miłośników metodycznego tropienia zwierzyny, jak i tych co pragną szybko coś ustrzelić (np. Łosia :)).