Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 lipca 2006, 09:11

autor: Artur Falkowski

Powstaje kosmiczne połączenie strzelaniny i strategii

Iocaine Studios poinformowało o pracach nad ciekawym projektem. Thread Space: Hyperbol, bo taką nazwę będzie nosić powstająca gra, połączy w sobie elementy kosmicznej strzelaniny, strategii i RPG.

Iocaine Studios poinformowało o pracach nad ciekawym projektem. Thread Space: Hyperbol, bo taką nazwę będzie nosić powstająca gra, połączy w sobie elementy kosmicznej strzelaniny, strategii i RPG.

Jako pilot statku kosmicznego gracz weźmie udział w intergalaktycznym konflikcie między trzema potężnymi organizacjami: szanującą pokój i demokrację Drake Republic; nastawioną na wojskową siłę i kontrolę Intercorporation Military Force; oraz zamieszanym w nielegalne interesy, przemyt i czarny rynek Syndykatem. Po czyjej stronie się opowie, zależeć będzie tylko od niego.

Gra będzie posiadała rozbudowany tryb online. Korzystając z niego gracz będzie miał możliwość stworzenia swojego awatara, wyposażenia posiadanego statku oraz zmiany jego wyglądu. Stworzona postać stanie do walki w międzykorporacyjnych bitwach. Za zdobyte doświadczenie będzie można ulepszać swój pojazd oraz dodawać do niego nowe wyposażenie. Ważny jest fakt, że za rozgrywkę w trybie online nie będziemy musieli płacić, wystarczy być posiadaczem legalnego klucza-kodu rejestracyjnego dołączanego do każdego egzemplarza gry.

Powstaje kosmiczne połączenie strzelaniny i strategii - ilustracja #1

 

Walki stoczymy zarówno za pośrednictwem Internetu, jak i przy użyciu sieci LAN. W bitwach będzie mogło brać udział do szesnastu osób podzielonych na drużyny, bądź walczących w systemie każdy na każdego.

Sama rozgrywka zapowiada się ciekawie. Arsenał broni jest rozbudowany. Niektóre z pocisków osłabiają osłonę przeciwnika, inne wzmacniają nasze systemy obronne. Niektóre bronie będą miały działanie obszarowe, na przykład będzie można za ich pomocą stworzyć pole grawitacyjne, które zmieni tor przelatujących przez nie pocisków. Od refleksu i trafności naszych decyzji zależeć będzie powodzenie w walce. Ciekawym patentem będzie możliwość podkręcania wystrzeliwanych pocisków, czy też wykorzystanie elementów otoczenia do załatwiania wroga zrykoszetowaną serią.

Powstaje kosmiczne połączenie strzelaniny i strategii - ilustracja #2

 

Zainteresowanych tematem zapraszamy na stronę oficjalną projektu, gdzie będą mogli obejrzeć między innymi filmik prezentujący fragment rozgrywki.