Powstaje film The Division z Jakem Gyllenhaalem w roli głównej
Według portalu Variety, Ubisoft rozpoczął prace nad ekranizacją gry The Division. Główną rolę zagrać ma Jake Gyllenhaal, który jednocześnie zająłby się także produkcją filmu.

Firma Ubisoft powoli zadomawia się na rynku filmowym. W ubiegłym miesiącu mieliśmy okazję rzucić okiem na pierwszy zwiastun Assassin's Creed z Michaelem Fassbenderem (który prezentuje się całkiem przyzwoicie), teraz zaś, za pośrednictwem portalu Variety, napływają do nas doniesienia na temat ekranizacji The Division. Według różnych źródeł, Ubisoft znalazł już aktora – i to nie byle jakiego – do pierwszoplanowej roli. Miałby w niej wystąpić Jake Gyllenhaal, znany z takich obrazów jak Donnie Darko, Labirynt czy Nocny strzelec. Amerykanin zająłby się także produkcją filmu. Nie byłby to pierwszy raz, kiedy Gyllenhaal wciela się w postać z gry wideo na wielkim ekranie – w 2010 roku zagrał już tytułową rolę w raczej przeciętnym Księciu Persji: Piaskach czasu na podstawie innej produkcji Ubisoftu.

Na razie jednak projekt znajduje się w bardzo wczesnej fazie produkcji – obecnie Ubisoft poszukuje scenarzysty i dopiero gdy go znajdzie, prace będą mogły ruszyć pełną parą. Trudno więc spodziewać się, by The Division wkroczyło na ekrany kin w najbliższym czasie. Lecz jeśli francuska firma rzeczywiście rozgości się w przemyśle filmowym, ekranizacja tej akurat gry jest więcej niż pewna – produkcja zarobiła 330 milionów dolarów w ciągu pierwszego tygodnia od premiery i stała się tym samym najlepiej sprzedającą się nową marką w historii.