Porównanie grafiki w God of War Collection
Serwisy IGN i Bitmob otrzymały szansę przetestowania ukończonej wersji kompilacji God of War Collection, mającej przygotować wszystkich posiadaczy PlayStation 3 do debiutu trzeciej odsłony przygód Kratosa. Redakcje wykorzystały ją skrzętnie i zaprezentowały na swych łamach hucznie zapowiadane zmiany w oprawie graficznej. Dokonały tego publikując porównawcze zrzuty ekranowe.
Serwisy IGN i Bitmob otrzymały szansę przetestowania ukończonej wersji kompilacji God of War Collection, mającej przygotować wszystkich posiadaczy PlayStation 3 do debiutu trzeciej odsłony przygód Kratosa. Redakcje wykorzystały ją skrzętnie i zaprezentowały na swych łamach hucznie zapowiadane zmiany w oprawie graficznej. Dokonały tego publikując porównawcze zrzuty ekranowe.
- Zobacz porównanie IGN
- Zobacz porównanie Bitmob – część I, część II
Czy podbicie rozdzielczości do 720p i zastosowanie podwójnego antyaliasingu przyniosło spodziewane efekty? Trzeba przyznać, że różnica jest, choć zapewne znajdą się osoby, które czekały na coś więcej. Mimo wszystko finalny produkt z pewnością zadowoli wszystkich fanów Kratosa. Przypominamy, że rozwinięcie jego historii w postaci God of War III trafi do sklepów już w marcu 2010 roku.
Amerykańska premiera God of War Collection odbędzie się już 17 listopada. Do Europy produkcja trafi na początku przyszłego roku. Zestaw będzie oferować Trofea, a gry będą działać w stałych 60 klatkach na sekundę. W pudełku znajdziemy również kod uprawniający do pobrania dema trzeciej części z oferty PlayStation Network. Poniżej przedstawiamy przykładowe zrzuty ekranowe:
God of War w wersji na PlayStation 2.
GoW z God of War Collection.
God of War II na PlayStation 2.
GoW II z God of War Collection.