autor: Radosław Grabowski
Polski Infernal jest już sprzedawany za granicą i recenzowany przez tamtejsze media
Polska premiera gry akcji pt. Infernal, zaprojektowanej przez warszawską firmę Metropolis Software, dopiero nastąpi – pozycję tę w swoim planie wydawniczym uwzględnia Cenega Poland. Tymczasem niniejszy produkt trafił już dziś do zachodnich sklepów i doczekał się pierwszych recenzji w wykonaniu rozmaitych zagranicznych mediów elektroniczno-rozrywkowych.
Polska premiera gry akcji pt. Infernal, zaprojektowanej przez warszawską firmę Metropolis Software, dopiero nastąpi – pozycję tę w swoim planie wydawniczym uwzględnia Cenega Poland. Tymczasem niniejszy produkt trafił już dziś do zachodnich sklepów i doczekał się pierwszych recenzji w wykonaniu rozmaitych zagranicznych mediów elektroniczno-rozrywkowych.
My testowaliśmy omawianą grę znacznie wcześniej i przed osiemnastoma dniami opublikowaliśmy nasz obszerny tekst na jej temat, wystawiając ocenę 85%. Tymczasem przykładowo popularny serwis Eurogamer w swojej świeżej recenzji przyznał polskiemu dziełu notę 5/10. Rodzimej grze akcji wytknięto m.in. trywialną warstwę fabularną i zbyt małe zróżnicowanie wirtualnej architektury, a ponadto przyrównywano ją do FPS-ów, pomimo ukazania biegu wydarzeń z perspektywy trzeciej osoby.