Police Stories - darmowa alfa pozwala wypróbować mieszankę SWAT i Hotline Miami
Studio Mighty Morgan uruchomiło kickstarterową zbiórkę pieniędzy na strzelankę Police Stories. Produkcja połączy taktyczny realizm serii SWAT z widokiem oraz tempem akcji cyklu Hotline Miami. Dzięki udostępnionej przez autorów wersji alfa można samodzielnie sprawdzić, czy taki koktajl jest strawny.
- Deweloper gry: Mighty Morgan
- Wydawca: Mighty Morgan
- Gatunek: taktyczna strzelanka
- Platforma: PC
- Data premiery: końcówka 2017 r.
Osoby tęskniące za policyjnymi strzelankami zainteresować powinien projekt Police Stories, który spróbuje połączyć taktyczny realizm z perspektywą z lotu ptaka. Tytuł powstaje w studiu Mighty Morgan i autorzy uruchomili kickstartera, dzięki któremu chcą zgromadzić środki potrzebne na dokończenie prac. Cel minimalny ustalono na skromnym poziomie 25 tysięcy dolarów, a zbiórka dobiegnie końca 2 lipca. Police Stories zmierza wyłącznie na pecety. Premiera zaplanowana została na końcówkę tego roku.
Projekt na pierwszy rzut oka prezentuje się jak krzyżówka serii SWAT i Hotline Miami, co może wydawać się karkołomną mieszanką, ale w rzeczywistości pomysł ten wyśmienicie sprawdza się w akcji. Możecie się o tym przekonać własnoręcznie, gdyż autorzy udostępnili wersję alfa. Aby uzyskać do niej dostęp, wystarczy udać się na oficjalną stronę i podać adres email.
Gra opowie historię dwóch policjantów - Johna Rimesa i Ricka Jonesa, którzy specjalizują się w akcjach wysokiego ryzyka, takich jak szturmy na siedziby gangów czy odbijanie zakładników. Jako że bohaterowie będą stróżami prawa, priorytetem ma być dokonywanie aresztowań, a pozbawienie kogoś życia dozwolone będzie jedynie w ostateczności. Współgrać z tym ma dynamiczne SI przeciwników, zapewniające różnorodne reakcje kryminalistów. Jedni na widok wycelowanej w nich broni od razu pozwolą się skuć, inni będą wymagali silniejszej perswazji, a jeszcze inni postanowią walczyć do samego końca.
Gracz będzie kontrolował tylko jednego policjanta, a drugim pokieruje sztuczna inteligencja, której zachowanie zmodyfikujemy rozkazami. Co ciekawe, dopóki nie otworzymy drzwi do pomieszczenia, nie będziemy w stanie zobaczyć, kto znajduje się wewnątrz. Do tego lokalizacja wrogów i cywilów ustalana ma być losowo. W połączeniu z faktem, że do zabicia policjantów wystarczą dwa-trzy trafienia, spowoduje to, że podczas zabawy zmuszeni zostaniemy do wykazywania się ostrożnością i w razie potrzeby zdolnością błyskawicznego podejmowania decyzji.