Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 czerwca 2017, 11:56

autor: Adrian Werner

Police Stories - darmowa alfa pozwala wypróbować mieszankę SWAT i Hotline Miami

Studio Mighty Morgan uruchomiło kickstarterową zbiórkę pieniędzy na strzelankę Police Stories. Produkcja połączy taktyczny realizm serii SWAT z widokiem oraz tempem akcji cyklu Hotline Miami. Dzięki udostępnionej przez autorów wersji alfa można samodzielnie sprawdzić, czy taki koktajl jest strawny.

POLICE STORIES W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Mighty Morgan
  2. Wydawca: Mighty Morgan
  3. Gatunek: taktyczna strzelanka
  4. Platforma: PC
  5. Data premiery: końcówka 2017 r.

Osoby tęskniące za policyjnymi strzelankami zainteresować powinien projekt Police Stories, który spróbuje połączyć taktyczny realizm z perspektywą z lotu ptaka. Tytuł powstaje w studiu Mighty Morgan i autorzy uruchomili kickstartera, dzięki któremu chcą zgromadzić środki potrzebne na dokończenie prac. Cel minimalny ustalono na skromnym poziomie 25 tysięcy dolarów, a zbiórka dobiegnie końca 2 lipca. Police Stories zmierza wyłącznie na pecety. Premiera zaplanowana została na końcówkę tego roku.

Projekt na pierwszy rzut oka prezentuje się jak krzyżówka serii SWAT i Hotline Miami, co może wydawać się karkołomną mieszanką, ale w rzeczywistości pomysł ten wyśmienicie sprawdza się w akcji. Możecie się o tym przekonać własnoręcznie, gdyż autorzy udostępnili wersję alfa. Aby uzyskać do niej dostęp, wystarczy udać się na oficjalną stronę i podać adres email.

Gra opowie historię dwóch policjantów - Johna Rimesa i Ricka Jonesa, którzy specjalizują się w akcjach wysokiego ryzyka, takich jak szturmy na siedziby gangów czy odbijanie zakładników. Jako że bohaterowie będą stróżami prawa, priorytetem ma być dokonywanie aresztowań, a pozbawienie kogoś życia dozwolone będzie jedynie w ostateczności. Współgrać z tym ma dynamiczne SI przeciwników, zapewniające różnorodne reakcje kryminalistów. Jedni na widok wycelowanej w nich broni od razu pozwolą się skuć, inni będą wymagali silniejszej perswazji, a jeszcze inni postanowią walczyć do samego końca.

Gracz będzie kontrolował tylko jednego policjanta, a drugim pokieruje sztuczna inteligencja, której zachowanie zmodyfikujemy rozkazami. Co ciekawe, dopóki nie otworzymy drzwi do pomieszczenia, nie będziemy w stanie zobaczyć, kto znajduje się wewnątrz. Do tego lokalizacja wrogów i cywilów ustalana ma być losowo. W połączeniu z faktem, że do zabicia policjantów wystarczą dwa-trzy trafienia, spowoduje to, że podczas zabawy zmuszeni zostaniemy do wykazywania się ostrożnością i w razie potrzeby zdolnością błyskawicznego podejmowania decyzji.

  1. Strona kickstartera
  2. Wersja alfa gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej