autor: Katarzyna Grysiewicz
Podwodny świat widziany z perspektywy prehistorycznych kreatur
O tym, że firma Destination Software Incorporated szykuje pozycje, przygotowane na podstawie już zrealizowanych, jak i nadchodzących produkcji filmowych kanału przyrodniczego National Geographic, informowaliśmy Was w listopadzie ubiegłego roku. Obecnie poznaliśmy szczegóły na temat jednej z zapowiedzianych wówczas pozycji o nazwie Sea Monsters: A Prehistoric Adventure.
O tym, że firma Destination Software Incorporated szykuje pozycje, przygotowane na podstawie już zrealizowanych, jak i nadchodzących produkcji filmowych kanału przyrodniczego National Geographic, informowaliśmy Was w listopadzie ubiegłego roku. Obecnie poznaliśmy szczegóły na temat jednej z zapowiedzianych wówczas pozycji o nazwie Sea Monsters: A Prehistoric Adventure. Gra pojawi się w październiku br., kiedy to na ekrany kin wejdzie jej pierwowzór.
Developerzy zapowiedzieli, że do dyspozycji użytkownika zostanie oddanych sześć prehistorycznych morskich kreatur, z których każda będzie odznaczała się odmiennymi cechami i umiejętnościami. Wcielając się w jedną z nich trzeba będzie przemierzać kolejne lokacje w celu odnalezienia sześćdziesięciu skamielin, ukrytych na przestrzeni interaktywnego wirtualnego środowiska. Nieliniowy przebieg zabawy pozwoli graczowi na dowolne przemierzanie podwodnego świata.
Zebranie odpowiedniej ilości kości odblokuje nowe prehistoryczne monstra oraz da szansę na obejrzenie fragmentów filmów, przygotowanych przez National Geographic i poświęconych konkretnym skamielinom. Interesujące bonusy będą dostępne także po zaliczeniu licznych zadań, zamieszczonych w każdej lokacji i przeznaczonych dla jednej z sześciu sterowanych kreatur.