autor: Michał Jodłowski
Podsumowanie Wiosnobrania 2014 w sklepie Muve Digital
14 kwietnia zakończyło się Wiosnobranie w sklepie Muve Digital. W związku z tym mamy dla Was kompletne podsumowanie oraz garść dość ciekawych statystyk dotyczących przebiegu akcji.
14 kwietnia dobiegło końca Wiosnobranie 2014 – trwająca 6 dni promocja na cyfrowe wersje gier pecetowych w sklepie Muve Digital. Tegoroczna akcja rozpoczęła się 8 kwietnia. Objętych promocją zostało w sumie 351 tytułów, na które nałożono nawet 83-procentowe rabaty. Łącznie gracze nabyli 48624 egzemplarze gier, mając w koszyku przeciętnie cztery sztuki. Klienci dokonywali zakupu średnio co 10,66 sekundy (ostatniego dnia miało to być 6,26 sekundy). Średnia wysokość rabatu wynosiła całkiem sporo, bo 68%. W czołówce bestsellerów znalazły się Dark Souls: Prepare to Die Edition, Borderlands: Game of the Year Edition, Borderlands 2, Civilization V: Nowy Wspaniały Świat oraz Europa Universalis IV.
W Serwisie Informacyjnym także przeprowadzaliśmy podsumowania poszczególnych dni Wiosnobrania. Oto one:
- Pierwszy dzień Wiosnobrania – 2K Games
- Drugi dzień Wiosnobrania – Warner Bros. i Paradox Entertainment
- Trzeci dzień Wiosnobrania – Rockstar i SCS Software
- Czwarty dzień Wiosnobrania – Creative Assembly i Relic Software
- Piąty dzień Wiosnobrania – gry różnych wydawców
- Ostatni dzień Wiosnobrania – wszystkie dotychczasowe gry
Na koniec zachęcamy do zapoznania się z infografiką przygotowaną przez sklep Muve Digital: