Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość Materiały promocyjne 30 grudnia 2024, 15:46

Podsumowanie CyberAdwentu 2024. Dziękujemy, że byliście z nami!

Przed zakończeniem roku dzielimy się z Wami szczegółami tegorocznej akcji.

Źródło fot. Adobe Stock
i

Wraz z nadejściem Świąt zamknęliśmy wydarzenie CyberAdwent 2024. Po raz kolejny możemy poszczycić się wykorzystaną szansą na wsparcie Świętego Mikołaja przybywającego do naszych czytelników. Wszystko to stało się możliwe dzięki naszym wyjątkowym partnerom, w tym przede wszystkim gronu sponsorów głównych: World of Warships, Lexar, Endorfy, Ugreen, Ediefier.

Tegoroczna edycja przechodzi do historii, przebijając dotychczasowy rekord – otrzymaliśmy od Was ponad 3000 zgłoszeń. Oto jak prezentowały się poprzednie lata pod względem liczby zgłoszeń:

  • 2019 rok – 2150+
  • 2020 rok – 2400+
  • 2021 i 2022 – nie organizowaliśmy CyberAdwentu w klasycznym wydaniu, zaprosiliśmy Was jednak do świątecznej zabawie w nieco innej formie.
  • 2023 rok – 1200+

Cieszymy się, że powróciliście do nas z podwojoną mocą!

Poza typowymi upominkami dla graczy zadbaliśmy również o mniej oczywiste prezenty, takie jak książki, gry planszowe czy praktyczne gadżety dla fanów technologii, a łączna wartość nagród przekroczyła 15 tysięcy złotych. Całość pozostała jednak wierna oryginalnemu duchowi akcji, zapewniając przede wszystkim dodatkową frajdę dla Was bądź Waszych bliskich.

Mamy nadzieję, że nasza redakcyjna tradycja na dobre zakorzeni się w Waszych skojarzeniach związanych z świątecznym oczekiwaniem i w rozpoczynającym się za moment nowym roku będziemy mogli ponownie dzielić się radością, z jeszcze większą siłą.

Sponsorzy główni akcji CyberAdwent 2024: World of Warships, Lexar, Endorfy, Ugreen, Edifier.

Partnerzy wspierający: Razer, Muduko, Final Fantasy XIV, Good Loot, Plaion, Ubisoft, Open Beta, nubia ZTE, Gamebook, Motorola, Teufel oraz Huawei.

Jeszcze raz dziękujemy za udział w akcj!

Sonia Selerska

Sonia Selerska

Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.

więcej