autor: Marcin Skierski
Playbox - nowy magazyn konsolowy wkrótce w sprzedaży
Na polskim rynku brakuje większej liczby magazynów konsolowych. Tymczasem jeszcze w tym miesiącu zadebiutuje na nim Playbox, mający wypełnić tę lukę i stanowić godną konkurencję dla już istniejących periodyków.
Na polskim rynku brakuje większej liczby magazynów konsolowych. Tymczasem jeszcze w tym miesiącu zadebiutuje na nim Playbox, mający wypełnić tę lukę i stanowić godną konkurencję dla już istniejących periodyków.
Pismo będzie w całości poświęcone grom na PlayStation 3, Xboksa 360, Wii, PSP, a także urządzenia przenośne bazujące na systemach iOS i Android (nie wiadomo, czy wśród platform znajdzie się również DS i 3DS). Pismo ma być docelowo miesięcznikiem, aczkolwiek początkowo będzie się ukazywać raz na dwa miesiące – zapewne do czasu, aż nie zyska odpowiedniej popularności. Pierwszy numer będzie liczył 116 stron.
Czytelnicy pecetowej prasy powinni zwrócić uwagę na to, że część ekipy odpowiedzialnej za Playboxa to osoby pracujące m.in. w CD-Action – jednym z najbardziej cenionych magazynów tego typu w Polsce. Redaktorem naczelnym nowego pisma został Tymon Smektała, znany czytelnikom wspomnianego periodyka.
Na razie nie ujawniono żadnych konkretów na temat spisu treści, okładki, czy systemu przyznawania ocen, jaki będzie obowiązywać w Playbox. Cena również pozostaje nieznana, choć według zapewnień autorów ma być ona „atrakcyjna” dla klienta. Więcej szczegółów poznamy w ciągu najbliższych dwóch tygodni.
Pierwszy numer Playboxa pojawi się w kioskach 31 marca. Wtedy przyjdzie nam ocenić, jak nowy gracz na rynku konsolowej prasy prezentuje się w porównaniu z konkurencją. Póki co, zaprezentowano logo magazynu, a także przykładowe projekty stron.