Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 września 2007, 07:12

Plan wydawniczy europejskiego oddziału Sony jednak nieoficjalny

Europejski oddział koncernu Sony Computer Entertainment zajął stanowisko w sprawie planu wydawniczego, który został opublikowany w ubiegłym tygodniu przez serwis Kotaku. Zdaniem rzecznika firmy, lista zawierająca daty premier gier na konsole PlayStation 2, PlayStation 3 i PlayStation Portable nie jest oficjalna.

Europejski oddział koncernu Sony Computer Entertainment zajął stanowisko w sprawie planu wydawniczego, który został opublikowany w ubiegłym tygodniu przez serwis Kotaku. Zdaniem rzecznika firmy, lista zawierająca daty premier gier na konsole PlayStation 2, PlayStation 3 i PlayStation Portable nie jest oficjalna.

Plan wydawniczy europejskiego oddziału Sony jednak nieoficjalny - ilustracja #1
Więcej informacji na temat projektu Home uzyskamy w trakcie targów Tokyo Game Show 2007.

Plan wzbudził spore zainteresowanie użytkowników konsoli PlayStation 3, gdyż uwzględniał nie tylko daty premier gier, ale również termin debiutu usługi Home. Lista utrzymywała, że oczekiwany przez wielu serwis społecznościowy ma zostać uruchomiony w Europie za miesiąc, 11-ego października. Zlokalizowany w Wielkiej Brytanii oddział ma jednak na ten temat inne zdanie.

Koncern Sony Computer Entertainment Europe nie ma zielonego pojęcia, skąd redaktorzy serwisu Kotaku wytrzasnęli listę. Rzecznik formy zapewnił, że plan nie został udostępniony przez europejski oddział, podważając tym samym jego autentyczność. Jedyne potwierdzone w chwili obecnej daty dotyczą dwóch gier na konsolę PlayStation 3: Heavenly Sword i Warhawk. Pierwsza z nich zadebiutuje na Starym Kontynencie 14-ego września, natomiast druga trafi do sklepów tydzień później. W przypadku pozostałych tytułów nie ma mowy o jakichkolwiek konkretach.

Nie pozostaje nam nic innego, jak cierpliwie poczekać na kolejne wieści dotyczące gier wymienionych w planie wydawniczym. Jesteśmy przekonani, że spora część tamtych informacji znajdzie potwierdzenie w rzeczywistości...

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej